Underligt harddisk forbindeles problem

Diverse d.  12. december. 2008, skrevet af Emze
Vist: 207 gange.

Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
12-12-2008 20:26:55
Svar/Indlæg:
666/100
Hey alle sammen 🙂

Har lige bygget min dejlige pc om til en mediacenter, og det virker rigtig nice 😀

Har derudover skiftet min harddisk ud til 1 samsung F1ere på 1 tb pr styk.

Nu oplever jeg så et underligt problem..

Når jeg fx går ind i nfs undercover så er det som om man hele tiden tager disken af og på... (ligesom med en usb genstand)
Og det får hele maskinen til at hakke totalt..

Er dette bare en fejl med at spillet ikke har det godt med windows xp64bit eller er det noget med mine diske?

Har også lagt mærke til at begge mine interne diske er inde under "sikker fjernelse af hardware". Synes det er underligt at jeg kan fjerne mine diske som er inde i maskinen via den metode...

Håber i kan hjælpe mig 🙂

Hilsen Emre Gezgin aka Emzé 🙂
Szhweiker
 
Overclocker
Tilføjet:
12-12-2008 21:19:57
Svar/Indlæg:
461/10
Lyder underligt 😲


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
12-12-2008 21:21:34
Svar/Indlæg:
5039/109
Bliver der slukket for diskene i forbindelse med strømstyring? Mine gjorde det også, indtil jeg slog det fra.

Der ligger mærkelige ting under sikker fjernelse af hardware, på min pc er der blandt andet mit grafikkort og lydkort.

Læste lige din post igennem en gang til, og kan se du har xp64 bit, jeg har vista 64 bit, ved ikke om der er nogle ligheder med strømstyringen 😕


Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
13-12-2008 00:24:29
Svar/Indlæg:
666/100
Har aldrig oplevet noget lignende...
Har viste 64bit på min laptop og det virker helt fint...
Tror ikke det er noget med strømstyringen. eller giver ihvertfald ikke mening at den skulle "slukke" for disken når den skal bruges...

nogle bud på hvad det kan være?