Zepto er nok fine til formålet... i får næppe noget "kram" til de penge, hvis det også skal kunne noget. Ellers ville jeg forslå fx HP EliteBook serien, da det føles som kram, og ikke det som falder fra hinanden som deres std. serier. Men jeg vil sige til det formål skal i nok kigge efter noget med en stor skærm (15.4" eller 17"), da den skal bruges til at spille, og nok stå på de små borde som kan trækkes henover sengene (ellers dør de altså pga. varme), noget med en lidt kraftig processor, ok grafik godt med RAM (HDD behøves ikke være stor, regner ikke med de skal have 50 spil liggende på den). Det kan være fra hvilken som helst producent, da alle laver ok computere, mens det eneste sted hvor man virkelig kan mærke forskellen er på de "professionelles serier" og på service (eller mangel på samme).
Men du har snart fået en masse forslag, men jeg ville nu nok sige, hvis der er optil 3x8k (24k), så kan de vel også flotte sig og skaffe 25k og få 5 flotte bærbare til 5k 😉 (Det vil jeg sige er bedere, og de vil muligvis også kunne få sponsoreret lidt, fx kan de ringe og snakke med Zepto, om de fx vil give styresystemet, så er der lige sparet 1k der 🙂 ). Bare en idé.