DERRWWWWW

Litteratur d.  14. december. 2008, skrevet af Buro
Vist: 351 gange.

Buro
 
Overclocker
Tilføjet:
14-12-2008 21:59:46
Svar/Indlæg:
15/20
brrr.
gadiirr..
poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2008 22:08:17
Svar/Indlæg:
2885/268
Heysa

jeg ville fra råde asus
asus er ganske vist en hurtig bærbar men når det kommer til downlodning af driver så fejler de og den medfølgende softvære virker ikke altid efter hensigten
samt er deres support ikke lige den bedste


msi kan jeg så anbefalde her behøver du ikke engang kontakte din forhandler hvis den går i stykker du kan nøjes med at ringe til msi`s support og kan den ikke laves over telefon så sender du den in til dem og inden der er gået 10 arbejds dage så har du den retur samt når man skal hente driver så går det også pænt stærkt

zepto kan jeg ikke lige skrive noget om detsværre hverken dorligt eller godt
da jeg ikke har haft sådan en bærbar i lang tid og ikke lige har læst op på tingene

mvh Dennis


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2008 22:12:33
Svar/Indlæg:
3332/33
Det er mest en smagssag, jeg ser intet galt i nogle af producenterne. Men er Mythos ikke den hvide? For så er der nemlig en del herinde der er rimelig begejstrede for den. Og hvis det er den, så havde jeg nok taget den, hvis jeg stod i dine sko.

Men som sagt, det er lidt en smagssag, hvis specs er det samme. Asus laver gode produkter, det gør msi osse og zepto var der lidt bøvl ved engang, men tror ikke det er så meget i centrum længere.

Edit:
Tjekkede lige, HELT KLART Mythos 🙂