Moderator
Tilføjet: 15-12-2008 12:31:27
Svar/Indlæg:
5039/109
Det kan man godt, man skal bare krydse af i driveren ud for det grafikkort der skal køre physx.
Fordelen er jo at det ene kort ikke både skal lave beregne grafik og physx. Om det er overkill eller ej er vel op til os selv hver især at finde ud af. Jeg har også et overkill kort i forhold til den opløsning jeg kører i. Gik fra et 8800GT til det jeg har nu, og nu kører spillene altså en del bedre.
Moderator
Tilføjet: 15-12-2008 14:09:05
Svar/Indlæg:
5039/109
Nej, den er sgu god nok. Der bliver spurgt om man godt kan køre sli med 260gtx og physx med et 8800gt. Det vil jeg mene man godt kan, man skal bare fortælle driveren det.
#2 - Ja der er nok ikke mangs spil der bruger PhysX men jeg har lige spillet GRAW2. Det ser j oogså ud som om der godt kunne komme flere PhysX spil i de kommende år. Forleden dag var der vist en nyhed om at et af de store spilhuse havde tilsluttet sig PhysX.
Overkill - Korrekt. Det er overkill til en 20" med SLI men spørgsmålet gik mere på om det var muligt. Men jeg har 1 8800GT med 1gb ram og de produceres vist ikke længere, på sigt skal jeg have et nyt grafikkort og derfor spørgsmålet.
Man har vel lov til at drømme lidt, ikk?
SLI med 260gtx og så et 8800gt til PhysX det ville jo give en del eye candy i diverse spil.
God jul, må julemanden give dig noget lækkert hardware i julegave 🙂
Moderator
Tilføjet: 15-12-2008 17:11:18
Svar/Indlæg:
5039/109
#12, det har jeg selv siddet og rodet med. Vista 64 bit, ser slet ikke et nvidia kort, hvis man har et ati kort siddende i som primær. Fatter ikke hvorfor, men sådan er lige nu, indtil de laver det om.