Jeg har lige købt en tripple radiator mere til mit vandkøling setup så jeg kan få mine temperature endnu længere ned=mere plads til overclocking 😀
Jeg har 3 problemer jeg kan have tænkt igennem.
Men de problemer der evigtigst er hvordan jeg lige for sat den ekstra radiator ind i mit system også skal jeg lige have tænkt mig om hvordan jeg lige for plads i bunden af mit TJ07 kabinet til en tripple radiator mere
Men planen var et sætte en T fitting ind lige efter pumpen
Hvor jeg så kører i seperat loop til mine grafikkort med deres egen tripple radiator også en T fitting mere lige før reservoir hvor hele loopet så mødes igen og laver loopet om igen.
Altså så det kommer til at se sådan her ud.
!. loop: Reservoir, pumpe, T fitting, cpu også radiator 2. loop: reservoir, pumpe, T fitting, gfx1, gfx2, radiator også tilbage i reservoir.
Lyder det helt hen i vejret eller vil da være en rimelig simpel løsning?
Min pumpe er en moddet Laing DDC 1T som istedet for at være en 10 watt nu er en 18 watt pumpe efter en simpel lodning som tager 30 sek så der burde være tryk nok på 🙂
Burde den her løsning jeg har valgt kunne lade sig gøre? Og vil sådan en T fitting sænke flowet?
Du har jo også dit lille mine kabinet under. Men jeg skal jo båe have plads til pumpe og 2 radiatore i bunden så jeg kan nemlig have kløet mig selv bag i og have tænkt mig om hvor jeg lige for plads til det hele 😀
Det er der bare ikke lige penge til i mit budget mere 😩 Eller havde jeg købt en D5 pumpe og brugt min Laing DDC til et andet loop i computeren. Men jeg går ud fra at min pumpe kan klare der synes nu den skyder vandet hurtigt nok af sted 😀
Hvordan har du tænkt dig at få plads til 2 triple radiatorer i bunden at kabinettet? Det kan næsten kun lade sig gøre, hvis du ikke har nogen blæser mellem dem, og så sætter blæsere på den ene der så skal blæser gennem begge to på én gang.
Har selv for et par uger siden monteret en 240 og en 360 i bunden af mit tj07 ikke helt nemt at monter men det kan sagens lade sig gøre. har smidt et par billeder op i min profil du kan kikke på.
Det skal i hvert fald prøves og det r da set før at det er lykkes for folk og nu er de to radiatore jeg vil kører med ikke særlig tykke og der er god plads mellem psu og den radiator jeg kører med nu 🙂
Det eneste jeg lige skal have funde ud af er hvor jeg lige for plads til alle blæserne men jeg tror jeg har fået en ide til hvordan jeg lige gør men det skal prøves hvis jeg for min radiator idag