DVD afspiller til unger i bil

Hyggehjørnet d.  15. december. 2008, skrevet af leon2008
Vist: 2153 gange.

leon2008

Overclocker
Tilføjet:
15-12-2008 22:09:26
Svar/Indlæg:
228/35
Jeg kom lige til at tænke på Jer allesammen da jeg nu et par timer har søgt rundt efter et DVD-afspiller til bilen. Jeg tænkte at det godt nok primært handler om computere og dertil relateret hardware at forummet må have gadget elskende folk ----> I må have mere end bare computere når det handler om teknik.

Jeg søger en billig dvd afspiller hvortil der følger 2 skærme (7" over op). Det vil være rarest hvis den kan spille divx men ikke et must. Billedkvaliteten er af mindre interesse da begge under er under 4 år - de ved ikke bedre ;) - de kan tidligt nok få smag for kvalitet 😎 Det er "kun" for at få ro på bagsædet på vej på skiferien/lange køreture.

(helst så billigt som muligt og ikke over 1450 inkl. forsendelse).

Jeg har fundet et sæt fra Denver (http://www.harald-nyborg.dk/me... ) i Harald Nyborg, men på nettet ser det ud til at den ikke klarer sig så godt i reviews. den har problemer med at afspille normale DVD'er.

Så har jeg fundet en fra Phillips. http://www.pixmania.com/dk/dk/... men det er fra Pizmania og der er jeg ikke sikker på hvor sikkert det er at købe ting fra. Har hørt meget l...

Hvad kører I rundt med for at få ro på bagsædet?
1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
15-12-2008 22:16:37
Svar/Indlæg:
5750/124
Hvis du kan finde noget andet end "Denver" så ville jeg sige god, men Denver er atlså bunden, i min bog. Det burde ikke koste mere end 1k for sådan en fætter. Mener også man kan få de små transportable (som ligner en Nintendo DS til forveksling), hvilket også burde funke helt fint.

leon2008

Overclocker
Tilføjet:
15-12-2008 23:08:53
Svar/Indlæg:
228/35
Tænkte lige jeg ville tilføje lidt flere info..

efter endnu længere tids søgning har jeg fundet et alternativt til Denver prisen:
http://www.sigmatekcomputer.co...
1011 kr + 85 kr i forsendelse fra Pixmania
http://www.pixmania.com/dk/dk/...

Afspiller divx osv.

Tror lige det bliver den....

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
15-12-2008 23:41:33
Svar/Indlæg:
2959/206
#2 - Men det er Pixmania.. Aldrig om man vil købe derfra..
Så mange tråde der siger man skal holde sig langt væk fra det franske pis.

oban666

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2008 11:59:37
Svar/Indlæg:
1440/318
Har det set fra Harald Nyborg, og det virker sq fint... Ungerne (3 og 5)klager værtifald ikke... Jeg ved de har tested en masse på eb.dk (Video)og der fik den bedste køb til prisen... 🙂

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2008 12:02:18
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

"Hvad kører I rundt med for at få ro på bagsædet?"
- et boldtræ...

Ej.

Jeg ville ikke have de store kvaler ved Denver, BlueTinum og hvad de nu ellers hedder. Primært pga. prisen, men også fordi det er varer som normalt er nemme at "udskifte".

Forstå mig ret. Det er ikke just fordi at jeg forventer at lortet går i stykker hver 14. dag, men hvis det går i stykker, inden for reklamationsperioden, er det en vare som er så billig i indkøbspris, at den bliver nedskrevet og du højest sandsynligt bare får et nyt med hjem.

leon2008

Overclocker
Tilføjet:
16-12-2008 12:22:18
Svar/Indlæg:
228/35
Tja.. jeg holder mine fingre krydset og håber på at jeg ikke får problemer med pixmania.. de er bestilt. jeg var og er stadig lidt utryg ved situationen. Problemet var at der ikke rigtig var andre steder man kunne købe sættet. Det jeg fandt et sættet i Experten (ja butikken er der stadig) og her kostede samme sæt 400 kr mere end hos pixmania.

#5 jeg vil give dig ret i at der ikke er den store forskel på BlueTinum og ... og ... , men hvis man kigger i diverse anmeldelser vil man jo helst sortere det mærke af dem fra der (subjektivt) har den største fejlrate... denne gang faldt det ikke heldigt ud for Denver sættet. der var estimeret 80-90% af brugerfeedback der skrev at det var fyldt med fejl..

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2008 12:26:45
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #6

Personligt kan jeg ikke bruge den slags brugeranmeldelser til ret meget.

Hvis nu der er solgt 1.000 sæt af en afspiller. Der er 10 personer som får et defekt sæt. De 10 skriver så en negativ anmeldelse og der er to som skriver en positiv.

Det giver en negativ omtale på ~ 83 % Selvom der sidder 990 som rent beset er tilfredse med deres sæt 🙂

leon2008

Overclocker
Tilføjet:
16-12-2008 13:38:50
Svar/Indlæg:
228/35
#7, ja og nej. jeg kan godt følge dit argument, men samtidig må man antage at antallet af personer der anmelder der dims er ens om det så er Denver eller Sigmatek eller BlueTinum, så på sin vis kan man godt bruge det til noget, altså forholdet mellem positive og negative anmeldelser...