Jeg skrev:
haha ja jeg kom også lige til at tænke på spøgelser :D - hvorfor ved jeg ikke, for min nuværende lejlighed er ikke hjemsøgt. det var min gamle derimod :)
Du svarede:
#10 man kan få medicin imod den slags............
Hvilket jeg kun opfatter på én måde, som om du tror jeg er skingrende sindssyg - hvilket jeg ikke bryder mig om! og da slet ikke da jeg ikke er det! - okay jeg er måske fucked på nogle punkter rent psykisk, men det er grundet grov mobning hele min lorte barndom igennem! men de få psykiske ar, er ingenting i forhold til andre jeg kender.
Og så da jeg beder dig lukke, da jeg ikke finder den kommentar passende, fyrer du følgende af:
den var heller ikke ment som en vittighed, selv om man godt kan sige at det er en vittighed at en på 22 tror på spøgelser.
hvor du så også kalder mig en vittighed!
-okay, hver mand sin mening - men at kalde mig for en vittighed? det vil jeg ikke mene er den rette tone på dette forum.
Nu skal du også lige tænke på, at det er forskelligt, hvordan folk læser det man skriver, jeg oplevede det som et angreb på mig - i og med at jeg bekendtgjorde, at jeg tror, at der findes mere mellem himmel og jord.
-Og jeg er da ikke alene, er jeg? er vi så alle skingrende sindssyge og skal have medicin for de ting vi har oplevet og ikke kan forklare på nogen måde?
Og nej, jeg mener ikke jeg har drejet hvad du har skrevet, i sådan en grad at det minder om det groteske. Derimod synes jeg det er grotesk at du går til angreb på en person som du overhovedet ikke kender!
Hvad har videnskaben bevist? at man ikke kan se det? nja, det kan i og forsig være rigtigt nok, men jeg mener stadig at have læst og hørt om diverse måleredskaber, der kan mærke en ubalance i omgivelserne, som så kan være et fingerpeg til om der er noget andet til stede som vi på vores plan ikke kan se eller røre ved.
Som Gripen90 også selv skriver, så er det ikke alt videnskaben kan bevise - bare se hans eksempel som med kærlighed - forelskelse kan man læse da der frigives flere endorfiner (rigtigt?) end normalt, men at man elsker en, kan man ikke måle på nogen måde, det er kun én selv der ved det.
Og det er da også fint du kommer med kritik, men behøver det være kritik på et personligt plan?
- og jo, jeg er pissed over at du bare sådan uden videre går til angreb på en person som du overhovedet ikke kender.