Trådløst internet

Diverse d.  16. december. 2008, skrevet af sjabnix
Vist: 303 gange.

sjabnix
 
Overclocker
Tilføjet:
16-12-2008 13:10:22
Svar/Indlæg:
166/36
Halløj

Jeg har bestemt mig at få trådløst internet til min stationære, er ved at blive træt af at have et langt kabel gående igennem mit værelse. Jeg har kigget rundt på internettet efter muligheder, til at få trådløst internet i min computer og ser vel ud til en usb apdabtor er det bedste?

Har kigget på http://www.edbpriser.dk/Produc... , men betvivler kvaliteten. Har ikke så meget forstand på det, jeg vil sagtens ofre et par 100 mere for noget bedre kvalitet, hvis nogle har et forslag? (Hvilket er hvad jeg leder efter :P) eller hvis nogen har erfaringer med denne? Alternatvier :D

Tak på forhånd
Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2008 13:29:21
Svar/Indlæg:
2263/135
Jeg har en ven som har det. Og han mister forbindelsen engang imellem. Og han har PCI kort i sin. Det kan måske godt være han ikke har købt det bedste der findes. Men han får ikke en optimal forbindelse ud af det.

Men smag og behag. Jeg ville ikke vælge det til min staionær.

Men hvis jeg ville vælge noget der var bedre end andet. Så ville jeg nok vælge noget med PCI kort i. Og så ikke vælge en billig model.

Forslag må jeg lade andre om, da jeg ikke er inde i den verden.


DJ
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2008 13:50:43
Svar/Indlæg:
1431/233
Det er da bare et trådløs netkort i din pc (ca 100,-). og så en trådløs router(ca 350,-). så kører det da. ingen grund til at købe en usb.



men du kommer ikke til at fortryde det. jeg er blevet lykkelig over mit skift :)! det kører stabilt nu. (efter lidt bøvl, men det var min router fra cybercity).
Ikke noget mere lækkert end at slippe for de ledninger.
Så det er bare at få det købt 😉


sjabnix
 
Overclocker
Tilføjet:
16-12-2008 22:41:44
Svar/Indlæg:
166/36
#1 Har hørt massere om det med at det falder af, og de bekymrer mig også lidt, derfor jeg er villig til at betale en ekstra skilling for noget hvis det fungerer ordenligt. Har selv bærbar med trådløst internet i, i huset og det fungerer bare, dejligt at kunne slæbe den rundt uden bøvl med ledning i huset.

#2 Er der noget specialt netkort du kan anbefale? Jeg har en router allerade, en D-Link Gamer Lounge tror jeg nok den hedder.


DJ
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2008 23:28:25
Svar/Indlæg:
1431/233
http://edbpriser.dk/Products/L...

det er denne jeg har købt mig. funker fint.. men den skal også kun række igennem 1 væg her.