Nu tester de jo ikke med en i965. Men noget helt andet er, at jeg finder det ret utroværdigt, at en C2Q9550, til tider yder bedre end en i940. Så jeg køber den ikke. Ser du på vores test af i965, sparker den alligevel QX6850 rimeligt ud af banen, selv i spil:
Men jeg håber, og tror også, at PhenomII bliver en ganske god processor. :yes: Jeg tror dog ikke, at den kommer til at kæmpe i über-highend segmentet, imod i965. Men det er jo alligevel de færreste, der gider betale så mange penge for en CPU. 😛
3# Nej, og hvis du ser det næste link jeg har lagt op taber den også i nogle bench,. Men den følger fint med, og hvis den så overclocker så godt som det der er set, ja så er det en vinder i min bog.!! :yes:
Det der undrer mig mest er at de slår AA/AF, semi høj opløsning osv. til når de sammenligner cpu'er... kunne godt ligne at de ville camouflere Core 2 / i7 styrke ved at gpu bottleneck'e systemet lidt.
#10 Nej det er helt forkert det der... hvis gpu'en er bottleneck for 2 cpu'er så vil det performe ens selvom den ene cpu er 20 gange så hurtig.
F.eks. Tager du et 8600GT og fyrer godt op detaljer/opløsning i crysis så vil en Pentium D yde næsten lige så godt som en Core i7... fordi grafikkortet holder i7'eren tilbage. Derfor er det normalt god anmelder skik at vise tests med relativt lave grafikindstillinger.
#11 jo men nu er det jo et 280GTX de tester med og ikke et 8600 😉 og det er jo både med og uden AA at det samme billede tegner sig. og det er jo ikke en vanvittig opløsning for farcry2 det der. det burde da ikke maxe et 280 gtx ud i torvene
EDIT: nå nu kiggede jeg ekstra efter og man kan jo ikke se om det er i high eller very high så diskussionen er vel næsten urelevant. 🙂