At jeg ligger videoer ud, vil sådanset ikke bevise noget som helst, da jeg jo så bare vil blive anklaget for at ingen af dem er lavet med AVC.
Jeg har ikke brug for, at bevise noget.
Det bedste - og nemmeste - ville være, at folk herinde prøver converteren af, og deler deres oplevelser med den.
Når jeg får tid, vil jeg prøve at konvertere noget HD-materiale, og se om det helt ændrer billedet. 1080p er, trods alt i en anden boldgade, end et klip i VGA 🙂
->#28
Jeg er helt enig i din betragtning. :yes:
Mine erfaringer siger mig eksempelvis også, at SLi er mere effektiv end CrossFire. Selvfølgelig ikke i alle programmer - men set over det bredere spekter, kører det bedre synes jeg.
Pt. er HD4870X2 det bedste grafikkort - dog ikke ubetinget, hvis du læser min test af det - men jeg er ikke i tvivl om, at GTX295 bliver bedre. GT200-chippen er hurtigere end RV770, og SLi kører generelt bedre end CrossFire - så det må være en win-win situation. 😛
Og selv et aldrende kort som 9800GX2 er faktisk ret hurtigt stadigvæk i mange ting.
De bedste kort til prisen er dog efter min mening HD4830 og HD4850 - hvilket er kort i en prisklasse, de fleste kan forholde sig til.
GTX260C216 er stensikkert også et super kort til prisen, mens HD4870 måske er lige knapt så godt til prisen, de andre kort taget i betragtning. 🙂