Kan ikke ligefrem sige at jeg er chokeret ...tværtimod.
Tingene har LÆNGE været kritiske hos Zitech. -mange utilfredse medarbejdere, dårlig ledelse, (ingen feel med hvad som skete i butikkerne, og ingen handling når man sendte info/erfaringer/idéer "opad" i kæden. -de mistede en hel del ledere på meget kort tid får et år siden, hvilket naturligvis heller ikke hjalp), for lang leveringstid på færdigsamlet pc'er osv osv osv.
Det er naturligvis trist for konkurencen, men imo, har Zitech nu alligevel ikke været interessant for hovedparten af dette forums brugere, i meget lang tid, da det, (igen imo), kun var deres udvalg af bundkort som var interessante, og de var alligevel stort set aldrig hjemme, og var desuden for dyre.
Zitech R.I.P., og jeg håber virkelig at de fornuftige medarbejdere som alligevel valgte at blive til skuden sank, kommer godt videre.
(Som denne post sikkert bære pre af, var jeg ind til for knap et år siden ansat i en af Zitechs butikker, men har hverken lyst, eller føler det er på sin plads, at uddybe yderligere på den egentlige grund til at det gik galt. -kan kun sige at jeg håber at andre butikker og kæder, vil kikke grundigt bag det som skete i Zitech, og tage ved lære af det, så vi kan bibeholde en sund konkurence, til gavn for os forbrugere)