Af alle ord der kunne gå mode i, havde jeg aldrig forventet at pædofili blev udvalgt. Det er jo ikke lige frem den rene morskab.. Men ikke desto mindre ser man især teenagere smide om sig med ordet, uden at vide en skid om hvad det betyder. Fred være med det, det er jo normalt at man taler betydeligt mere end tænker i den alder. No offence #5. Min kommentar gik på det generelle, ikke din ret stille og rolige kommentar.
Fedt at Leth er tilbage, og på høje tid! Jeg er enig i at de to der pt tilbringer deres tid foran mikrofonerne under Touren stinker. Jeg ser godt nok ikke cykling, men det sker da at jeg lige stener det en halv times tid eller så. Leth/Mader var klasser over de nuværende, og gjorde det faktisk til en oplevelse af se Touren, også for en ikke-interesseret som mig.
Inden jeg hoppede på uni, havde jeg bla dansk på VUC. Vores dansklærer fulgte debatten der var omkring Leths bog, og det fik han så også involveret os andre i. Vi så tv debatter, læste avisartikler, og relevante uddrag af bogen. Den er, ikke overraskende, knippelgodt skrevet. Leth kan noget med ord, jøsses.
Men humlen i balladen er, imho, at en flok præmenstruelle kællinger endnu en gang fik et føl over "de forfærdelige mænd", og så blev han ellers kvalt i politisk korrekthed. Jeg kan ikke huske noget som helst konkret (lausig husker), men vi fandt i hvert fald frem til at debatten var utrolig unuanceret, og min tanke var at vi må se at få lukket kæften på de højtskræppende, og i hvert fald - fuldstændig uden tvivl - droppe vores leflen for deres opfattelse af politisk korrekthed.