The man is back!

Hyggehjørnet d.  18. december. 2008, skrevet af genuz
Vist: 469 gange.

genuz

Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2008 12:18:44
Svar/Indlæg:
798/19
Jeg hørte lige at Jørgen Leth langt om længe har fået syndsforladelse for sine seksuelle udfoldelser med en 17-årig negerpige og vil komme til at kommentere Tour de France 2008.

Den sag kostede ham 3 år i kulden, fordi han var jo så slem, og så skrev han endda en bog om det.

Det kan være han skulle have nøjedes med at udgive bogen på Bornholm, hvor Jeppe Kofoed har vist, at hvis man skamparrer sig med en 15-årig på et socialdemokratisk landsmøde, så bliver man genvalgt til stående ovationer.

Jeg havde ellers ikke planglagt at skulle se Tour de Cera i år, men nu bliver det jo Tour de Ren Underholdning i stedet med Leth bag roret, så mon ikke det bliver værd at have TV'et tændt lidt til sommer?
Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2008 12:26:18
Svar/Indlæg:
2263/135
Har dog ikke tændt mit tv så meget om sommeren, og især ikke for at se Tour. Men grineren nok skrevet "genuz". Skamparret... 🤣

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2008 12:49:16
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Som Carsten Bang påpeger: "Vi kan jo ikke have sådan en mand til at kommentere sådan et løb, med alle disse moralske mennesker" - eller no'ed 😐

Fandme nice at få ham med igen 😀

Man savner jo hans små sidekommentarer som eksempelvis:

"Det var hér Alexander Dúmas skrev 'de tre musketerer', et dejligt område", og en dertilhørende anekdote.

Al respekt til Dennis Ritter og Rolf Sørensen, men hold da op, jeg har ikke sovet så meget, som når de to kommenterer Tour'en 😴 😳

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2008 13:09:02
Svar/Indlæg:
4263/107

Har du respekt for de 2? Jeg kan kun høre varm ligegyldig luft komme ud af deres mund

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2008 13:11:58
Svar/Indlæg:
2620/327
Næ, det virker temmelig tilfældigt, hvem der er slem, og hvem der slipper for lussinger i takt til musikken...

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2008 14:36:55
Svar/Indlæg:
3233/128
Ja lad en pædofil kommentere det største offentlige drugshow. Det passer nok meget godt sammen... 😀

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2008 15:55:42
Svar/Indlæg:
4156/111

Pædofil? 🤡

Trueson

Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2008 16:00:30
Svar/Indlæg:
638/62

Nu er den seksuelle lavalder jo 15, så man kan vel ikke kalde ham pædofil eller hva?

Nu er jeg kun 22, men vil da nødig kaldes pædofil hvis jeg var sammen med en på 17!

Spear

Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2008 16:04:08
Svar/Indlæg:
564/13
#7 Kan man da ikke stadig blive gift i Skotland deromkring (altså 17). 😐

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
18-12-2008 16:31:03
Svar/Indlæg:
2127/11
Af alle ord der kunne gå mode i, havde jeg aldrig forventet at pædofili blev udvalgt. Det er jo ikke lige frem den rene morskab.. Men ikke desto mindre ser man især teenagere smide om sig med ordet, uden at vide en skid om hvad det betyder. Fred være med det, det er jo normalt at man taler betydeligt mere end tænker i den alder. No offence #5. Min kommentar gik på det generelle, ikke din ret stille og rolige kommentar.

Fedt at Leth er tilbage, og på høje tid! Jeg er enig i at de to der pt tilbringer deres tid foran mikrofonerne under Touren stinker. Jeg ser godt nok ikke cykling, men det sker da at jeg lige stener det en halv times tid eller så. Leth/Mader var klasser over de nuværende, og gjorde det faktisk til en oplevelse af se Touren, også for en ikke-interesseret som mig.

Inden jeg hoppede på uni, havde jeg bla dansk på VUC. Vores dansklærer fulgte debatten der var omkring Leths bog, og det fik han så også involveret os andre i. Vi så tv debatter, læste avisartikler, og relevante uddrag af bogen. Den er, ikke overraskende, knippelgodt skrevet. Leth kan noget med ord, jøsses.

Men humlen i balladen er, imho, at en flok præmenstruelle kællinger endnu en gang fik et føl over "de forfærdelige mænd", og så blev han ellers kvalt i politisk korrekthed. Jeg kan ikke huske noget som helst konkret (lausig husker), men vi fandt i hvert fald frem til at debatten var utrolig unuanceret, og min tanke var at vi må se at få lukket kæften på de højtskræppende, og i hvert fald - fuldstændig uden tvivl - droppe vores leflen for deres opfattelse af politisk korrekthed.

genuz

Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2008 01:33:01
Svar/Indlæg:
798/19
Det var jo Ekstrabladet der klyngede Leth op dengang og sørgede for han blev fyret, og for at være rimelig, så skal det da også nævnes at Ekstrabladet var hårde ved Jeppe Kofoed.

Men det virker, urimeligt at man ikke kan kommentere cykelløb, fordi man har snuppet en 17-årig, men at det ikke har nogen konsekvenser for ens politiske karriere at springe på en 15-årig.

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2008 01:51:38
Svar/Indlæg:
4263/107

Jeg er 100% enig i din sidste kommentar. Længe leve sladderbladenes ikke eksisterende moral!

Mht EB's håndtering af Kofod er jeg nu uenig. Yada yada om den seksuelle lavalder, Jeppe var på skolen som oplægsholder hvilket er en gråzone rent juridisk (elev//lærer forhold). Udover det kendte Jeppe udemærket de interne regler for undervisere/oplægsholdere - det var heller ikke første gang han brød dem.

genuz

Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2008 13:20:19
Svar/Indlæg:
798/19
#11 Jeg tror ikke der findes en domstol i Danmark, der ikke ville dømme Jeppe Kofod, hvis der var blevet anlagt sag. Så han er rimelig heldig at den 15-åriges forældre havde det fint med at han deflorede deres datter.

Derudover burde hans politiske karriere jo være lagt i graven det øjeblik historien kom frem.

Men tingene flasker sig jo ikke altid lige efter mit hoved 😩