-> #9
Værre endnu. Min kærestes 8-årige lillebror (dengang 6-7 år), rundsmadrer mig i ALT han har på sin PS2'er hver gang vi er på besøg. Ok. Jeg er ikke en ørn til det, og jeg er ikke en dårlig taber.
Men!
Han er simpelthen så kær. Kommer hen og spørger: "Har du lyst til at spille Fifa/Sly/Tekken?", og man nænner ikke at sige nej. Så sidder man der, på børneværelset, med hver sin controller og spillet går i gang.
Fingrene danser over controlleren, og jeg har fået en hurtig introduktion til hvad de forskellige knapper og kombinationer gør. For mig at se, sidder han bare og trykker tilfældig i vildskab, og jeg får tæv, hver, evigt, eneste, gang. Det er simpelthen så nedslående.
Jeg undgår helst at spille med ham, for jeg ved, at jeg bliver bare så enormt sur på mig selv, når jeg får tæv af en der tilsyneladende ikke ved hvad han laver. Men så forbarmer jeg mig, og siger ja alligevel. Han må jo vide hvad han laver, for han vinder jo hver gang.
Her på det seneste er han begyndt at sige: "Arh kom nu Allan. Jeg skal nok lade være med at gøre mig god så 😳 " - foran resten af familien.
... det er simpelthen så 😩 :no: