bundkort brændt sammen

Bundkort / CPU d.  20. december. 2008, skrevet af morten-turi
Vist: 351 gange.

morten-turi
 
Superbruger
Tilføjet:
20-12-2008 12:38:49
Svar/Indlæg:
924/212
hey, min ven har lige fået sit Asus formula X48 kort (som jeg ha) brændt sammen ☹
Der var ingen grund til det brændte sammen, for han har aldrig OC'ed, og han har kun haft Pc'en åbnet 2 gange fordi han skulle udskifte en køler.

Selve PC'en er købt for under et ½ år siden, så får han erstattet sit bundkort? 🙂
hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2008 12:52:55
Svar/Indlæg:
7263/260
#0

Du bliver nød til at uddybe lidt, hvad lavede i?. Ja, det kan han vel hvis der er kvitt på det board?.


morten-turi
 
Superbruger
Tilføjet:
20-12-2008 13:10:31
Svar/Indlæg:
924/212
jamen, hans kort virkede bare ikke, og de habde fået nogle til at chekce hans PC og det er hans Bundkort som er dødt. andet ved vi ikke 😕


TBT
 
Superbruger
Tilføjet:
20-12-2008 16:11:19
Svar/Indlæg:
422/14
Har han købt den som en samlet PC?

Hvis han har og de kan bevise han har været inde i den (den udskiftede blæser) så kan de sagtens nægte at bytte bundkortet.

Er det købt som løsdele og bundkortet ikke har fået skiftet komponenter, så får de svært ved at afvise det.

Men send den da ind, finder de fysiske overgreb på maskinen, vidste din m8 det i forvejen, og så må han jo betale for fejlsøgningen oveni et nyt bundkort, sådan er livet.

Har selv lige mistet mit Asus K8-DL dual board, fordi en vandslange ikke længere gad sidde hvor den var placeret, det holdt hårdt på økonomien at genetablere systemet, men sådan er det jo en gang imellem.