Jeg er nok for gammel, desværre, til at forfatte mig i ungdommens sprog, og min PC er så heller ikke lige den nye Cray 3. Grafikkort har ellers altid haft min overordnede interesse (foran CPU, mobo, HD'ere osv osv), så det ville lige være et job for mig. Jeg arbejder altid om natten, så min arbejdsuge er kortere end de flestes fuldtidsansatte, hvilket jo giver mig mere fritid til sex og PC. Monstro Emillios eller andre kan give mig et råd til, hvad jeg skal investere i mht cpu, mobo og ram for at jeg evt ville kunne bruges? (med mit gammelsdags sprog, da jeg er 47 år, og bestemt ikke studerende). Jeg er temmelig godt velbefaret i engelsk også, da det er en del af mit job.
Mit andet problem er, at jeg aldrig har lagt vægt på 3dmark, men på "rigtige" spil, forstået på den måde, at den oplevelse jeg tester (for mig selv) er de tilfælde som jeg rent faktisk spiller i. Jeg har heller ikke Vista, så jeg kan ikke teste DX10. Alt i alt kan jeg nok slet ikke bruges når jeg nu selv læser mit indlæg igennem. Men med min monitor kan jeg teste op til 1920x1200 i opløsning.
Hvor tit er der brug for at teste Crossfire og/eller SLI? Det er vel ikke mange testere som har mulighed for at teste begge dual-systemer, da der SVJV ikke findes et mobo der både kan SLI og Crossfire??