kæresten og jeg gav hinanden en forjulsgave i form af en Xbox 360. Og så har vi sat den til netværk/PC/internet og det funker også fint og alt er opdateret til Xperience og mediacenter er lagt ind. Men det er ikke alle videofiler den gider tage, som jeg streamer fra min PC
Er det noget jeg laver forkert eller skal der et mod/softmod/hack eller andet geil til før jeg kan se video-filer? Musik og billeder virker helt fint
Jeg har ikke haft en 360 i over et år nu. Men jeg købte den for at lave et media center ud af den. Men det gik jeg hurtig fra igen. For der var mange film som jeg skulle lave en convert af før jeg kunne se den over min xbox. derfor har jeg lavet en HTPC..
nå men det er fordi jeg fik min gamle xbox softmoddet, så der var XBMC mediacenter på, som bare var mega godt - så vidt jeg har hørt, så kan man ikke få dette "skin" til 360
Du kan downloade et 3´th party program der konverterer dine film direkte under afspilning for dig via media center.. den letteste måde at komme udenom afspilningsproblemerne :) programmet hedder Transcode360 1.6.3vers er den eneste der fungerer optimalt til vista hvis det er det du kører :)
men det du gør at efter installationen så kan du klikke på blå kryds i medie center og gå ind under flere funktioner og derefter vælge transcode.. det tager gerne lige 20 sec før afspilningen af størrer filer starter... men jeg har haft held med at få det til at virke 99.5% af gangene :)
og jeg har scannet efter download og ikke fundet tegn på virus spyware eller lign, og brugt programmet i ca 8 mrd. så kan kun anbefale det :) held og lykke :)
#5 link virker ikke, men vi har også xboxen for at spille på - så det med at lave en HTPC vil jeg gerne undgå indtil nu, selvom en EEE med XBMC Atlantis også kunne være konge til det 😉
#4 tjekker lige link - det er sgu super nice at det findes, tak for tips 🙂
6# en EEE kan ikke afspile HD 🙂 men her er linket http://https//www.istarhd.com den kan afspile 1080P man kan inten sæte en HD i den eller strem det over netvæket bis det er noget kan jeg smide link til andre boxe der er mange forkslige desine det er bare forkslige NMT som de heder har selv hele min dvd samling på over 100 film på computer og blader i dem med cover på tv genmen den 🙂