martin vr dette kan ikke lade sig gøre..idet jeg starter 3dmark op kommer load billedet og så gå den i sort og 10sekunder efter vender den tilbage med en meddelelse om ati 2 dvag ikke fungere og jeg skal restarte
den kan kun kører 3dmark og spil hvis den er dissablet ?
så har jeg fået læst et par timer om problemet.. om jeg er blevet klogere ved jeg egentlig ikke.. har prøvet med vista64..no good samme problem idet jeg jeg slår catalyst ai til vil den jo køre på begge gpu"er men der fejler den slår jeg det fra kører den kun på en enkelt gpu og virker med alt (soil-3dmark osv) men med en lav scorer
så status er..jeg ved egentlig ikke om det er en fejl på kortet da der er mange der har dette problem ???
hvor mange amps er der til dit GFX ? det må stå på den/kassen hvis du har mulighed for det,så prøv et andet støm stik oppe i din psu,kan være en dårlig line.
fejlsikret tilstand og drive cleaner er gjort..men det samme stadigvæk.. :'-(
er her nogen i en ca 50km radius af silkeborg som har lyst til at prøve kortet for at se om det er mig der er ved at blive vanvittig eller om de kan finde problemet please
jeg havde også ringe score, og kunne ikke finde ud af det, jeg tog en anden hd og en ren format med windows xp på, og så kom der er en god og rigtig score ud af det.
Ej har haft mit kort derinde i over 2 mdr. nu! De lyver omstatus og har ikke styr på en skid! Jeg vil anbefale dig at sende det til producenten det vil gå hurtigere!
One novel feature of the HD 4870 X2 is that it has an additional direct-GPU-to-GPU interconnect called CrossFire Sideport (XSP). The XSP offers an additional 5 GB/s interlink bandwidth between the GPUs but is not enabled at this time. Yes, you read correctly. The official reason why the XSP is disabled at this time is because that much bandwidth is not required with current applications and it will be enabled at some point in the future via driver update. One major advantage of the XSP that I see is that transfers between the GPUs would have a lower latency. The Gen2 PCI-E bridge will certainly be fast, but it will take a short time to process the incoming data and send it out to the other GPU (<140 ns). With the XSP's point-to-point interlink this delay is eliminated. So my speculation is that AMD is working on using the XSP feature but the driver support simply doesn't work as intended at this time.
jeg kan lige fortælle at jeg kom af med kortet..og fik købt mig et 3870x2.. oc"ede cpu til 4,8 og kørte en 05 og scorede knap 30,000 🙂
jeg havde købt kortet på nettet privat af en der kun havde pakket det ud..men ringede til ham og han tog det tilbage..gad altså ikke ligge og slås med getmore
Kom af med kortet,.?? Har du fået det byttet,.?? Forhåbentlig har du ikke bare fået et 3870x2 kort i bytte,. For det er da slet ikke et kort i samme klasse.!!