Læs længere nede hvor der står hurtig info. for en hurtig info omkring mit problem :P
for en uges tid siden oprettede jeg et indlæg om at min computer ikke ville tænde. problemet viste sig at være PSU'en der var død. så jeg har nu fået købt en ny. og den er sat i. og nu virker min computer så igen. nu er der bare et mærkeligt problem efter den nye strømforsyning.
Det er at inde i spil, hvor der kræves noget af computeren. Så er mussen lidt bag efter når jeg bevæger den. det er ikke meget. men det er der. og det er skide irriterende. jeg har før set det hos computere hvor deres grafikkort ikke var særlig godt. eller noget andet. "flaskehals" halløj? Det kan bare ikke passe ved min. kan det være fordi grafikkortet får for lidt strøm, eller hvad?`:P jeg gætter mig bare lidt. jeg forstår det bare ikke. det er efter den nye strømforsyning er kommet i. den har ALDRIG gjort det før. det er ikke nogen dårlig computer. og den er næsten ny formateret.
HURTIGT INFO: Altså, mit problem er: Mussen bevæger sig cirka et halvt sekund bagefter i spil.. Som Counter Strike Source. Left 4 Dead. efter ny og meget bedre strømforsyning. (den gamle døde)
Problemet er hermed løst.. jeg slog vertical sync fra. jeg sidder nemlig ikke på min egen skærm :) så det var noget fps noget der ikke helt fungede. computere kunne ikke få lov at yde sit bedste så det ud til :P så = flaskehals. på en eller anden måde :P Men det virker nu.
Så er det løst! :D Jeg ved ikke hvorfor det ikke var ae. men jeg tog vertical sync af. og nu funger det. :P det er nemlig heller ikke lige min egen skærm jeg sidder på. men altså jeg slog vertical sync af i nvidia settings :P Jer der forsøgte at hjælpe. mange tak herfra! :)