er steget over 700p i 3dmark vantage - endda med en normal cpuscore nu - efter jeg installerede 181.00 nvidia-driveren, så virker physx ikke mere til cpu-scoren, så det er vel også helt fair nu?
med tidligere versioner af rivatuner fx. 2.11 har jeg kun kunnet OC GFX til 636/1371/1202mhz - nu hedder den så 688/1479/1250mhz på hhv. core, shader og mem. Det er da nice nok
Så ja - om det er den nye 181.00 driver som OCer bedre eller om det er rivatuner 2.21 er jeg ikk sikker på... men det funker i hvertfald...
fansettings på mit GTX260 core216 gigabyte er på 50% - kan ikke høres og kortet er kun 61 i load - nogle og 40 i idle
har ikk prøvet med 05/06 endnu - da min vista installation er noget fucked..
jeg får en controller på SSDs engang inden så længe - så geninstallererer jeg vista eller prøver med 7 beta hvis jeg da får en? 😐
sjovt, er der andre vista brugere som også oplever mystiske problemer som opstår efter SP1 bliver lagt ind? såsom mediaplayer der ikke kan synkronisere? eller openall32 som bruges til 06 heller ikke virker
jeg fatter det ikk - gider snart ikk vista mere ... Windows Syv udkommer til maj - ikk fordi der er længe til - glæd jer 😉
Windows Syv udkommer til maj 2# i min værden er der nu forskel på beta og den enlig vasion vis det er det du mener for windwos 7 skule tidligst komme til sommer efter planen
2.21 har jeg kørt med lige fra det tidspunkt den kom og den har ikke givet mere oc det er sjældent at det er oc programmerne der gør det men mere driveren
Jeg prøver da lige senere med den nye rivatuner og ser om der skulle være noget at hente med et 280gtx, det løber uden de store problemer 800/1620/1350, hvilket vist er meget godt :)
Og så har jeg slet ikke fået kørt Vantage med kortet endnu..
#12 ok ja så er det nok 181.00 driveren... sjovt som physx ikke går agurk og giver en cpuscores over 55K - nu er vi nede på normale 24K for en +4ghz i7 😛
håber da min physx virker - den er da ihvertfald slået til i driveren
ps. har samme fps og til tider bedre fps i Age of Conan med mit GTX260 nu end jeg havde med 4870x2 og Q9650 på 4ghz 😎 hiphip hurra for socket 1366
ved ikkeom det er driver eller rivatuner men fikd a oc lidt på mit 9800GX2 og fik en 3dmark vantage GPU score på 12442 syns selv det er rimlig godt 🙂 det er ved 761 1671 1150 dog så det ud som om i den test med falne de opførte sig lidt undlig ind de gjroe med testen som blev 12342 i gpu score med 761 1671 1135 så det køre den nu den kan måske lidt emre men bliver først i morgen ejg finer max for ram det er med luft skal det siges det er 3d mark vantaget stabil og er det teste på en stabilitet test jeg kan kome før jeg får lagt crysisi ind og kan spile der da ati tool kun straser en gpu 🙂