Det kunne være man skulle se at få taget patent på en startknap, der kan bruges til at slukke computeren, og så ellers sagsøge Microsoft for en formue!
HHm kan da også kun være et US patent... Mener ikke at man i EU må være så generel omkring beskrivelsen. I EU skal det være mere teknisk end det der...
Jeg har ikke ondt af microsoft, tom havde en artikel for kort tid siden om at de havde taget patent på PageUp og PageDown knapperne, man får let en følelse af at patentkontorene i USA er styret af selvdøde hamstre.
#6 du er lidt for sent på den jeg har allerede taget patentet, men tak for idéen.
Jeg tager patent på brugen af elementarpartikler, fysik og på alle de svar jeg er enige i og dem jeg ikke er enige. Så tager jeg patent på at trække vejret, religion og statsvidenskab. Sidst men ikke mindste tager jeg patent på stemmeretten.
#7 af hvad jeg kunne forstå af den patent Microsoft ville have, (page up/down) så gik det ud på at man pagede præcis en side ned. altså en teknologi der åbenbart ikke bliver brugt i dag 🙂
og derfor er dette her noget helt andet da det er meget, meget bredt.
Nyt patent fra MS: http://epn.dk/teknologi2/compu... Forbrugsafregning er da allerede opfundet, og den version MS beskriver er da en 3 har brugt i årevis.
Den person som giver dette patent fortjener et lods i røven der så voldsom at tænderne på sidemanden ryger ud!