@ Tom81
Det jeg mener med heksejagt er, at når din holdning er at børn har ret til to forældre, eet af hvert køn, hvorfor er det så homosexuelle der er din baggrund for at starte den her debat? Du siger jo selv at homosexuelle, som alle andre kan ha' problemer der gør dem uegnede til at varetage børn, hvorfor så ikke fokusere på de netop DE problemer, i stedet for hvad folk laver i deres soveværelser?
Din holdning er jo at børn har ret til to forældre, eet af hvert køn, men netop at udvælge en gruppe, der faktisk kan lave en double op på hvad alle enlige forsørgere kan, er helt igennem uforståeligt og er pr. def. heksejagt; at være fordomsfuld.
Og det er skam ikke fordi du pisser mig af, du er bare dobbeltmoralsk, og laver det som jeg skriver i #48
"Den der med, at fordi andre gør noget der er dårligt (børn der mobber f.eks), så i stedet for at fjerne fordommen, så vælger man i stedet at varetage (beskytte) at børn mobber, for det gør de bare...? Nixen bixen, siger jeg bare.
Enten så man sgu være en mand og støtte noget 100% eller også må man være mand nok til at sige de problemer der følger med, ikke er noget man er i stand til at takle.
Børn burde da heller ikke hedde muhammed, for se bare, de får jo ikke arbejde de stakler...
Indse i stedet at det er en selvmodsigende spiral, der hvis man hopper på den, er en man sidder fast i, uden at kunne argumentere fornuftigt, uden vel og mærke også at beskytte retten til at være fordomsfuld (eller at hade uden at ha' en grund til at hade), og det tror jeg vi som mennesker allesammen godt kan se er noget der kun driver til heksejagt."
Altså at det er fordomme som dine egne, at det få-tal af enlige forsøgere x2 (homosexuelle par med børn), overskygger det 10.000 gange højere tal af enlige forsørgere x1 (enlige heterosexuelle med børn) der for mine alarmklokker til at ringe, og fortælle dig at det er def. på en heksejagt at oprette et topic med en bestemt målgruppe i sigtekornet du åbenbart ikke syntes har lov at ha' de samme rettigheder som alle os andre.
Mvh. Mads 🙂