Znote 6324 Tastatur skift

Diverse d.  29. december. 2008, skrevet af Spagme
Vist: 256 gange.

Spagme

Superbruger
Tilføjet:
29-12-2008 17:46:52
Svar/Indlæg:
792/52
Hey.
Har en veninde der har sådan en maskine, men der er spildt noget vin ud over tastaturet på den, så hun ik kan bruge det meste af venstre side af tastaturet.
Har så kontaktet zepto, men det koster umiddelbart omkring 4000 kr at få lavet. Det mener jeg så godt jeg kan gøre lidt billigere.
Har fundet et tastatur der skulle passe, inde fra keyboardx.dk
Mangler bare lige at høre dem ad om det er et komplet tastastur eller kun knapper..

Jeg har aldrig skilt en bærbar ad før, men er der nogen her der har rodet med netop en 6324 kunne det være rart med lidt fif.

Evt. Bar erfaringer med bærbar tastature
Philipsp

Superbruger
Tilføjet:
29-12-2008 18:07:13
Svar/Indlæg:
886/35
efor det første, efter hvad jeg kan se på siden så er det er komplet tastatur man køber :)

hvis det er venstre side af tastaturet som er gået død, så tror jeg mere på at det er kommet vin ned på bundkortet, da den zepto ikke har en "bakke" under tastaturet, men den suger luft ned gennem det i stedet for under bunden.

at skifte selve sastaturet skulle det ikke være så meget med, det er bare 3 skruer som skal ud og så tager det højst 10 min ialt..

jeg har selv samme bærbar så jeg kan godt hjælpe dig med det hvis det skulle være.. :) evt. over msn eller noget..

- Philip

Spagme

Superbruger
Tilføjet:
29-12-2008 18:33:00
Svar/Indlæg:
792/52
Okay nice.. Det var lige hvad jeg har brug for.. Det blir først aktuelt når jeg modtager det nye tastatur.. Men sender en PM når det er.

Og tak for hjælpen indtil videre

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
29-12-2008 21:26:07
Svar/Indlæg:
2145/218
Ja det er untroligt nemt at skille fra hinanden men der er som #1 skriver meget stor chance for at der er andet der har taget skade eller muligvis at der vil opstå følge skader da blæser sidder lige under keyboard.

Men hvis du har yderligere spørgsmål eller brug for hjælp kan du også bare skrive til mig jeg har lavet reperationer på mange Zepto maskiner i de sidste 2½ år

Spagme

Superbruger
Tilføjet:
30-12-2008 00:34:15
Svar/Indlæg:
792/52
Det er hvertfald 5-6 måneder siden hun har spildt det ned i den.. Så tror ik der sker mere. Hun er bar blevet træt af ikke at ku bruge bærbaren uden ekstern tastatur..