USB-enhed.

Diverse d.  31. december. 2008, skrevet af Whatever4ever
Vist: 236 gange.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
31-12-2008 12:05:01
Svar/Indlæg:
415/86
Hvad fanden er det her for noget lort, her skriver vi snart 2009, vi har været på månen (siges der) og snart biler der køre på vand og så kan sådan en fucking pc ikke fatte hvad der er af USB enheder sat til den!

Hvad sker der lige for den - popper hele tiden op og fortæller mig der er en enhed der ikke blev genkendt, men kan godt gå timer hvor der ikke sker noget - fik da langt om længe taget mig sammen til at slå lyden fra i Windows, da jeg var ved at få pip af alt det boing boing hele tiden!

Har sågår prøvet at ta ALT USB udstyr fra pc'en, selv mus/tastatur og alligevel popper lortet op, ingen anelse om det er Vista der fucker eller om det er noget BIOS på MB, har været en tur forbi ASUS, men kan intet finde omkring USB - har prøvet en format C, hjalp ingenting, har købt mig fattig i div. programmer på nettet der sku være så smarte at tjekke ens pc for gamle driver osv, eneste de finder er hvad jeg ved i forvejen: Ukendt enhed.

Help - ingen jeg river lortet ud af vinduet...
Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
02-01-2009 23:04:25
Svar/Indlæg:
415/86
Bumb...

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
02-01-2009 23:21:36
Svar/Indlæg:
5039/109
Tjek om du har vendt usb stik fra bundkortet til fronten rigtigt. Eller en evt kortlæser.