Godt nytår alle sammen...
Jeg har lige været over ved genboen og drikke et glas champagne, samt skyde et par knaldpærler af med deres den mindste på 6 år.. Det var så den nytårsaften for mig 🙂
Nytårsaften skal være om at fejre det nye år, og ikke som mange (læs: langt største delen af befolkningen) gør, ser tilbage på året der er gået...
Mit år der er gået har været op og ned, men nok mest ned, så det ser jeg ingen større grund til at fejre eller huske tilbage på -- Så derfor vil jeg gerne holde nytår i ro og fred, uden alt for meget stress og jag som det altid har været før hen...
Og nu tænker i nok: "Han er freaking 20 år gammel (ung), han burde da gå i byen og fejre det". Og ja, det kunne jeg da også godt ha' gjort.... Men sagen er den at vi her i Svendborg kan feste/fester 156 dage om året, nemlig samtlige Onsdage, Fredagen og Lørdage (helligdage samt andre festdage ikke medregnet), så hvorfor lige denne aften?
Jeg vil stille og roligt nu slukke min computer og........ GU VIL JEG DA EJ!! Jeg vil spille noget WoW, det er jo bare en ganske almindelig hverdags aften 😛
Godt nytår til jer alle sammen 🙂