RMA og SHG spg.

Litteratur d.  01. januar. 2009, skrevet af Razbojnik
Vist: 329 gange.

Razbojnik
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2009 18:14:54
Svar/Indlæg:
459/45
Hey

Har et Asus P5N32-E SLI liggende, efter at jeg har skiftet bundkort til et P7N Diamond. Jeg har det problem med Asus bundkortet, at den nederste PCI-E port ikke virker.. Så jeg overvejer jo RMA.
Men kortet er altså købt i SHG, før ejerskiftet. Så har jeg overhovedet nogle forhåbninger om, at kunne udføre en RMA hos dem ?


/Razbojnik
anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2009 18:17:51
Svar/Indlæg:
5891/423
Prøv prøv, og se hvad de siger til det, du kan være heldig 🙂


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
01-01-2009 18:18:16
Svar/Indlæg:
5363/442
Mener bestemt ikke at det "nye" SHG tager sig af RMA fra "det gamle".

Hvis du skal have det til RMA, er det vist hos ASUS :yes:


Razbojnik
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2009 18:21:50
Svar/Indlæg:
459/45
#2
Hvordan ordner man så det ?


dude1992
 
Superbruger
Tilføjet:
01-01-2009 18:24:27
Svar/Indlæg:
789/17
Kontakt asus support danmark og hør :)


Razbojnik
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2009 18:28:38
Svar/Indlæg:
459/45
Har de ingen e-mail ? Syns kun jeg ser et tlf nr..
Ser ud til at jeg må ringe til dem i morgen engang så, og høre nærmere ad.

Men er der andre der har stået i ligende situationer?


hansen2605
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2009 18:33:04
Svar/Indlæg:
2845/99
#5

ja det er ikke så slemt som det lyder, de fleste producenter (syntes ihvertfald asus var meget søde imod mig angående rma af et gfx)


Razbojnik
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2009 18:56:00
Svar/Indlæg:
459/45
Nogle bestemte oplysninger jeg skal have klar når jeg snakker med dem ?
Jeg har forlagt fakture papiret jeg fik med bundkortet, fra shg.
Men har ordrebekræftelse og de andre mails fra shg i min indbakke..

EDIT:
Jeg har lige opdaget at jeg også ha fakturepapiret som pdf fil, så har sådan set alle informationerne ^^


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2009 19:05:02
Svar/Indlæg:
8762/174
Jeg har samme sag kørene med SHG lige pt med et Asus Maximus Extreme bundkort.

Bundkortet er købt ved gamle shg men nye shg har lavet en aftale med Asus om at det er muligt for dem at lave en RMA ved Asus på den gamle kvitering.

Det har jeg så gjort efter selv forgæves at have ringet til Asus Denmark som har nok verdens mest elendige telefon support!

Du skal virkelig bare sørger for at holde SHG helt tæt på fordi de lover en helt masse og siger en helt masse som de reelt ikke kan lave.

F.eks så blev der sagt til mig at jeg var noteret som ny ejer af det bundkort som jeg sendte ind og at det ville blive sendt til mig.

Der går 2 uger efter jeg har mailet med den sidst og jeg spørger om hvor pakken er henne i verdenen hvor jeg så for at vide at pakken er sendt på xxx T&T nummer og at pakken er afhentet.

Det viser sig nemlig at SHG har lavet RMA sagen på den gamle kvitering hvor første købers navn står også har de bare sendt pakken til ham selv om jeg var registret som ny ejer af bundkortet.

Så lige nu står jeg med et tov trækkeri mellem SHG og mig på at få bundkortet hjem og jeg har ventet i over 2 måneder nu på mit nye bundkort!!

I første omgang ville shg ikke gøre en skid og de mente helt blankt at det var min egen fejl at bundkortet var endt i nordjylland 😲

Så nu står jeg efter 2 måneder uden noget bundkort og SHG har reelt ikke gjort det helt store andet ind at sende en retur label til ham som har pakken så han kan sende den tilbage.

Jeg har ringet til dem jeg ved ikke hvor mange gange og spurgt hvor den bliver af men de siger hver gang at vi venter på at ham i nordjylland for sendt pakken tilbage også for jeg en masse andre gode undskyldninger.

Jeg har selv forventet at jeg have fået mit nye bundkort efter 3-4 uger som de sagde i de første mails SHG også laver de fandme et nummer som dette :'-(

Du kan sagtens få lavet en RMA sag men det er på EGET ANSVAR husk det og man skal åbenbart selv løse problemerne for SHG de er godt nok ikke til nogen hjælp

just my 2 cent



Razbojnik
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2009 19:35:51
Svar/Indlæg:
459/45
#8
Jeg er heldigvis eneste køber af kortet, så håber at undgå problemerne du har haft. Men tak for heads up 🙂

Har lige sendt dem en mail, og så må jeg prøve tage det derfra.


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2009 19:38:40
Svar/Indlæg:
8762/174
#9

Du skal bare husk at de ikke skal have lang snor SHG du for bare problemer med dem.