Sort skærm på bærbar

Diverse d.  02. januar. 2009, skrevet af dabaq
Vist: 638 gange.

dabaq

Overclocker
Tilføjet:
02-01-2009 00:12:30
Svar/Indlæg:
20/14
Hej.

Jeg har en HP bærbar hvor skærmen pludselig er holdt op med virke... eller hvad?

Jeg har prøvet at sætte en ekstern skærm til, hvor billedet bliver vist helt fint. Under flere skærme har jeg også prøve at rode lidt rundt, hvor den også finder "bærbar skærm" og så den eksterne skærm som er tilsluttet. Problemet er bare når jeg f.eks. trykker "clone" skærme så kan den ikke vise billedet på bærbar skærmen, men skærm billedet er stadig på den eksterne som den også burde være.

Er det bærbar skærmet der er gået af, eller er det noget andet? Jeg har forresten også prøvet at formatere den helt om med nye drivers osv..

På forhånd tak.
steen

Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2009 10:11:17
Svar/Indlæg:
2870/65
Meget tyder på at det er skærmen på din bærbare der er gået. Når billede kan vises på en ekstern skærm virker driverne jo fint.

På den eksterne skærm skulle det jo være muligt at skifte billedet tilbage på den almindelige skærm. Kan du ikke det, ja så vil jeg mene at skærmen er gået.

Det kan ikke betale sig at købe en ny skærm til en bærbar i dag. Hvis du kan finde en anden magen til, til en fair pris...og ellers er ferm på fingrene, kan du skifte skærmen.