har et p5q pro og jeg gik med planerne om at volt mod mit hd4850 512mb men da jeg tager det ud for at kikke på det og vurdere jeg ikke kunne få øje på det jeg skulle volt mode smider jeeg det i maskinen igen. denne gang kommer der dog intet billede på..
nu er mit board så røget sig en tur kun 3 uger gammelt eller lign.. har en tweaked bios på, men eftersom jeg har testet: RAM CPU GFX STRØMFORSYNER okay.. må jeg konstatere det er boardet.. men hva når jeg sender det ind? vil de kunne se jeg har en tweaked bios i? og gør de overhovedet noget ved det? har en fra ket hvis nogen kender ham?
har som sagt testet alle delene de virker fint, der er lys i bundkort osv den starter også som den normalt skal har prøvet reset bios men uanset hva jeg gør kommer der bare ikke billede på skærmen, har prøvet mit hd4850 8800gts samt 2 forskellige ram der begge virker og min q9450 samt en e7300 alt sammen virker så må næsten være sikker på det er boardet?
#7 ja, satte strømforsyneren til på bundkortet, trak strømmen fra, hev batteriet ud, clear cmos, smed rammene ud, satte batteriet i, startede slukkede.. smækkede rammene i, og start.. stadig intet? :(
mandag når og sende bundkortet kl 16:59 1 minut inden posthuset lukker.. tænker oh well de når og sende tirsdag så har jeg nyt board torsdag / fredag..
så får jeg besked fra shg idag tirsdag med boadet er ombyttet pga fejl..
og der er sendt nyt her idag så har det imorgen!! WEEEE :D
fandme noget shg.dk klare godt så er det rma sager..
har nu haft mit p5q til rma 2 gange..
1 gang modtager jeg et defekt p5q pro får det omgående byttet..
2 gang defekt board fra asrock omgående byttet..
3 gang død cpu E7300 byttet..
4 gang brændte pcien pludselig af til gfx.. får nu sendt nyt :D
kan kun sige jeg er stolt af at handle hos shg.. måske lidt dyere nogen gange end getmore og lign.. men shit det er god service :o