2 Skærme på ATI 3600 HD

Grafikkort d.  04. januar. 2009, skrevet af ScarFaceDK
Vist: 270 gange.

ScarFaceDK

Overclocker
Tilføjet:
04-01-2009 12:13:18
Svar/Indlæg:
3/4
Hey Fora.

Gå og roder lidt med noget computer til fjernsynet.

Pt. er min computer sat til min fladskærm, så det fungere ganske fint.
Men det irretere mig at skulle starte fladskærmen op hvergang man bare lige vil høre et stykke musik eller lige vise et billede.

Så jeg fandt på at købe en 15" Fladskærm med fingertouch, jeg så kunne hænge ved siden af, og bruge til at styre jukebox program og lige tjekke email. og nå så det ikke lige blev brugt kunne den køre pause skærm med billeder og vupti så har man en Digital billederamme i samme ombæring. Da jeg nævte det for konen blev snakken så osse mere behalig. 😛

Så mit spørgsmål er så kan jeg tvinge Mediaplayeren til at vise film på den storefladskræm eller skal dette vælges manuelt?

Spøg enelig løs hvis i ikke lige forstår hvad jeg mener.

På Forhånd Tak.

Morten
187man

Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2009 15:11:03
Svar/Indlæg:
3340/386
Velkommen til, start med at udfylde din bruger-profil så godt du kan 😉
Vi/andre bruger kigger næsten altid på bruger-profil for at se hardware-info.
Eller beskriv dit hardware i din tråd 😉

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2009 15:24:12
Svar/Indlæg:
4310/364
jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål? Men medie playeren vil altid åbne i den skærm den blev lukket i. Når jeg starter en mfilm herfra, ryger den med det samme op på min 42". Men forstår ikke helt dit spørgsmål?

ScarFaceDK

Overclocker
Tilføjet:
04-01-2009 17:32:38
Svar/Indlæg:
3/4
Morten

Hvis man kører med 2 skærme så er der jo noget med primær & sekundær skærm, så hvis jeg sætter den 15" fingertouch som primær vil jeg jo have skrivebordsdelen på denne ik?

Mit spørgsmål er så, kan jeg starte en avi fil i stifinderen på den primær skærm og så bliver den spillet på 50".

/Morten

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2009 17:40:09
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #3

Jeg har oplevet, at Vista crasher (BSOD), når jeg afspiller film på en sekundær skærm. Det kan der være mange årsager til, men min løsning på problemet var, at gøre TV'et til den primære, og så "flytte" skrivebordet over på den sekundære skærm.

Altså sætter TV som primær (nr. 1 skærm), og bagefter trække startlinjen og ikoner over på den sekundære skærm. Jeg har ikke været den eneste med problemet, og det sker med både ATi og nVidia grafikkort.

Jeg skal ikke kunne sige, om det har ændret sig, men det er/ville være ret træls, at sidde og se film. Bang! Så crasher lortet.

Så derfor: Sæt touch-skærmen som "sekundær", og flyt tingene derover. Så vil de ting du åbner (film, websider etc.) blive vist på dit TV, frem for touch-skærmen 🙂

ScarFaceDK

Overclocker
Tilføjet:
04-01-2009 17:46:50
Svar/Indlæg:
3/4
NoNig

Jeg kører kun med XP så måske det ikke crasher. Super svar, så vil jeg sku lige bestille en touch skærm og få hængt den op på væggen.

/Morten