ja er der nolge der kener et program til windows der kan lave det har kune fine et til mac men ikke et til windows og har prøvet af goolge flere gange men kan være ejg gooler på det forkete 😕 så nej tak til goolge link vis i har noget så link gerne men til en side der er brubar 😉 er fordi ejg har ripet nolge af mine x-files afsnit for af slipet for introen man skal igenmen men jeg vil gerne kune hope i afsnitet som man kan på dvd og har læst mig til af det kan lage sig gøre dog har jeg ikke kune fine et program der kan lave det til windows 😕
div. konvaterings programmer kan..? kan bare ikk huske hvad for nogle... men det er nok nogle AVI(også andre, men Avi er mest fremme i brug) to DVD programmer
Hmm... Nero kan vidst godt! Du skal bare sørge for at et afsnit er en fil. Men såfrem din DVD afspiller kan afspille AVI formatet direkte, så bør det bare være at brænde filerne ned, smide disken i, og så ellers shufle mellem afsnittene.
det skal ikke branes ned på en dvd skrive alt min film / dvd bliver stemet over min istar så det det skal er af lige kaptiler i en video fil i et video format håber det udyber det lidt beder 🙂
Altså, du skal kunne skifte mellem "kapitler" i en serie? Og den serie ligger som én stor samlet video fil? Skal lige være sikker på at jeg forstår det helt rigtigt inden jeg synger de vildeste løsninger ud 😀
4# ja du har næsten fåstet det det er ikke ens rie men det er et enkelt afsnit feksmpel x-fiels afsnit 1 det vare ca 45 min så vile jeg gerne kune have kapitler lagt ind så når jeg tøket på næste kapitel spang det 10min 🙂 har nemlig gjort det samme med en stor lydfil 5# kan det det er det ikke til DVD det er jo ikke til en DVD jeg skal lave det om til 🙂