Mærkeligt touch pad

Software d.  05. januar. 2009, skrevet af Eskimow
Vist: 302 gange.

Eskimow

Overclocker
Tilføjet:
05-01-2009 13:44:52
Svar/Indlæg:
431/38
Det startede for nogle måneder siden, jeg kan ikke huske om det skete i forbindelse med at jeg installerede noget software af en speciel slags, og det er bare et ganske almindeligt synaptic touchpad jeg har.

Men siden har tre af hjørnerne på mit touchpad virket som genveje for forskellige ting. Højre øverste hjørne virker som "gendan", nederste højre hjørne virker som "minimer" og nederste venstre hjørne virker som "super", "windows knappen" eller hvad man nu ønsker at kalde den. I starten var den en pestilens og jeg fattede ikke hvorfor min browser konstant blev minimeret eller gendannet. Men jeg er blevet glad for det og ønsker egentlig at beholde det næste gang jeg formaterer.

Hvad hedder denne funktion?
OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2009 14:18:35
Svar/Indlæg:
1262/95
Uden at vide noget om det, vil jeg foreslå at du kunne tage et kig i Synaptics indstillinger, normalt kan du få adgang til dem via Control Panel enten via et ikon der hedder Synaptic eller via Mouse indstillingerne.

På min IBM/Lenovo bærbar hedder det UltraNav og er tilgængelig via Mouse indstillingerne i Control Panel.

Eskimow

Overclocker
Tilføjet:
05-01-2009 20:30:37
Svar/Indlæg:
431/38
Nej, jeg har ikke noget lignende i mit kontrolpanel :P

Daniel431

Superbruger
Tilføjet:
06-01-2009 13:44:05
Svar/Indlæg:
113/16
Prøv og gå til:
kontrolpanel->mus->en af fanerne burde meget gerne hedde synaptics ellers er der et ikon ved!

Er der ihvertfald på min bærbare