Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2009 19:59:13
Svar/Indlæg:
7263/260
Hej Gutter,
Jeg gik i seng ved midnat igår, kunne slet ikke sove, lå bare og tænkte på alt muligt, men tvang mig selv.
Jeg kunne bare slet ikke sove, kender i det?, sidst jeg kiggede på klokken, var den 02.10, så begyndte at tænke lidt som NoNig, "Fuck-nu-nej" 🙂 .
Jeg stod så op halv seks som altid, og blev hentet kl.06.40 af en svend, vi kommer ned til vi skal møde kl.07.00, så kom vores værkføre ind og sagde "Godmorgen", halvdelen af svendene mumlede lige "Godmorgen", der var nogle der havde holdt 14dages ferie, så de var naturligvis trætte.
Dennis, Lars, Hans og Rene, i kommer lige med mig, når tænker man så, hvad fanden sker der nu. Han kommer hen til os og siger, "Jaa, i skal pakke jeres værktøjskasser sammen og tag ud på NCC i Maribo, der er en hel del der skal laves". NCC arbejde er enten pisse støvet, eller pisse smattet, + kulde i denne tid.
Så stod jeg sådan set bare og gloede på ham, tænkte ind i mig selv,"Hvis røv kyssede jeg ikke godt nok, da jeg sagde ja til ekstra arbejde i min ferie?". (Arbejdede D.22-23-29 og 30).
Vi kommer så derud, og det er pisse koldt, og arbejder bare de normale 8timer der, men fuck-en-lorte-dag, tror jeg er sygemeldt imorgen. 😐
Rigtig rigtig lorte dag, hvordan er jeres første arbejdsdag startet i det nye år?.
Cpu og Bundkort kom idag, nok det bedste på hele dagen :)
Min psu kommer imorgen, så kan jeg installere Vista på den lille nye 🙂..