Så starter vi på job igen..

Hyggehjørnet d.  05. januar. 2009, skrevet af hamderD
Vist: 371 gange.

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2009 19:59:13
Svar/Indlæg:
7263/260
Hej Gutter,

Jeg gik i seng ved midnat igår, kunne slet ikke sove, lå bare og tænkte på alt muligt, men tvang mig selv.
Jeg kunne bare slet ikke sove, kender i det?, sidst jeg kiggede på klokken, var den 02.10, så begyndte at tænke lidt som NoNig, "Fuck-nu-nej" 🙂 .

Jeg stod så op halv seks som altid, og blev hentet kl.06.40 af en svend, vi kommer ned til vi skal møde kl.07.00, så kom vores værkføre ind og sagde "Godmorgen", halvdelen af svendene mumlede lige "Godmorgen", der var nogle der havde holdt 14dages ferie, så de var naturligvis trætte.

Dennis, Lars, Hans og Rene, i kommer lige med mig, når tænker man så, hvad fanden sker der nu. Han kommer hen til os og siger, "Jaa, i skal pakke jeres værktøjskasser sammen og tag ud på NCC i Maribo, der er en hel del der skal laves". NCC arbejde er enten pisse støvet, eller pisse smattet, + kulde i denne tid.

Så stod jeg sådan set bare og gloede på ham, tænkte ind i mig selv,"Hvis røv kyssede jeg ikke godt nok, da jeg sagde ja til ekstra arbejde i min ferie?". (Arbejdede D.22-23-29 og 30).

Vi kommer så derud, og det er pisse koldt, og arbejder bare de normale 8timer der, men fuck-en-lorte-dag, tror jeg er sygemeldt imorgen. 😐

Rigtig rigtig lorte dag, hvordan er jeres første arbejdsdag startet i det nye år?.

Cpu og Bundkort kom idag, nok det bedste på hele dagen :)
Min psu kommer imorgen, så kan jeg installere Vista på den lille nye 🙂..
Philipsp

Superbruger
Tilføjet:
05-01-2009 20:03:03
Svar/Indlæg:
886/35
min dag var sådan set som den plejer at være.. jeg kunne bare ikke sove aftenen før.. gik i seng klokken 23 og sidst jeg så på klokken var den 2:30 😐 så jeg var lidt træt her til morgen.. 🤣

Nic-hlas

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2009 20:05:43
Svar/Indlæg:
1245/162
var godt nok på arbejde d. 2. men i går kunne jeg godt nok ikk sove og var herre træt i morges 😴

Nof

Overclocker
Tilføjet:
05-01-2009 20:06:13
Svar/Indlæg:
590/30
Jeg skal først begynde i morgen 😳

CrazyEyes^DK

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2009 20:10:21
Svar/Indlæg:
2388/52
min første arbejdsdag har jeg først på torsdag, men min første skoledag havde jeg idag. kom ned til en cykel der var ødelagt.
så måtte lige gå 3km op til bussen i noget der mindede om -6 grader for at komme i skole.
var så træt at jeg endte med at skride fra skolen kl 12. orkede bare ikke 4 timers psykologi med min tøre og kedelige psykologilærer.

obimac

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2009 20:16:59
Svar/Indlæg:
486/13
#0 Det lyder sgu da som en mandag når de er bedst(værst).

Selv er jeg sygemeldt indtil jeg holder op med at hoste 🙂

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2009 20:19:56
Svar/Indlæg:
5474/39
tja min dag er nu gået meget fin. Var heldig i dag, fordi jeg havde taget skibukser på i skole. Der ikke har været varme på i klasse værelset. Da blev jeg glad for afligevel tog mig god tid til komme i tøjet. :D ellers lavet nogle små kemi forsøg, og haft nogle aldre fag. træls min cykel ikke er så glad for minus grader eller bare nul grader. lidt nitte skulle cykle i 4 gir når det bare går opad. kunne heller ikke sove igår. Tror det er alt den julemad, fået har været skyld i det. 😕 Havde en af de nætter følger man ikke selv sover. Men man er væk kort drømmer noget mærkeligt.

poulsen48

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2009 20:21:33
Svar/Indlæg:
2885/268
jeg kunne godt nok heller ikke sove selvom jeg gik i seng kl 23:00
lå bare det og vendte og drejede mig op til flere gange sidst jeg kiggede på klokken var den 02:00

måske var det fordi jeg frygtede mit værste maridt 😀

jeg vidste nemlig at jeg skulle ud og arbejde på firmats hårdste anlæg
hvad jeg ikke vidste var at det blev en dejlig stille og rolig dag

jeg skulle godt nok arbejde på anlægget men der skulle først gøres det og det og det inden vi kunne komme igang

så de første 3 timer gik såmen bare med og tumle tommelfingre 😀
så da klokken den slog 10:00 der begyndte vi og fylde anlægget og de første vare kom først ind kl 11:30 og klokken 12 gik vi til pause 😀 kl 12:30 begyndte vi og arbejde igen med meget nemme vare så min dag har bare været helt perfekt

mvh Dennis

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
05-01-2009 20:24:58
Svar/Indlæg:
15982/637
Startede i fredags stille og roligt. Også stille og roligt i dag, men dejlig afslappet og sjovt var det på arb.
Men jeg kunne sgu godt nok heller ikke sove i nat... tror først jeg faldt i søvn 02.30.

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2009 20:30:24
Svar/Indlæg:
6293/359
jeg kunne sgu heller ikke sove...havde været nede og øve musik og havde alt for meget musik som blev til larm i hovedet til at kunne sove... jeg var egentlig heller ikke træt, da det blev halvsent (kl. 1130) inden jeg stod op søndag.. og så er det svært at sove

ellers har det været en tilpas halvtralv dag - dog velvidende at man når det man bliver sat til og det er jo rart at vide 🙂 godt med snart 3 års rutine - ellers havde jeg nok været stresset i dag

men ja der er nok et eller andet med når man har gået hjemme og lavet dag om til nat i ferien, så skal man lige bruge nogle dage på at komme sig inden man sover godt om natten igen... 😐

jeg var ude at løbe her kl. 17 i dag - og har spist godt og fået et varmt bad, så jeg regner med at falde om at træthed lige om...................................zzzzzzz

zzzz......... lidt...

/hygge 😉

Mathis

KingGuru

Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2009 20:31:39
Svar/Indlæg:
624/173
Jeg ved ikke lige hvornår jeg sov, men kikkede på uret kl 3:30.. stod dog først op til kl 9, så det vurde være til at overleve.. kl 11 satte jeg kæresten på toget, så hun kunne tage til Bruxelles igen, hvor hun arbejder i et halvt år.. så den vildeste sexoplevelse jeg får den næste månede er højre hånd.. det er sq nitte :(
men i det mindste så forgår mine timer indefor, da jeg er ved at lave et projekt med noget volume rendering af ct-scanninger vha Cuda.. men kan ikke rigtig tage mig sammen til at komme igang.. og vupti.. nu er jeg så meget for sent på den.. (btw.. der er ikke lige en herinde der tilfældigvis har lavet sådan en, som gidder smide koden til mig.. nå ikke.. pis)
men nu er klokken mange, og jeg sidder stadig i en kombo af at lave noget, og overspringshandlinger (gå på hwt) og kommer nok til at sidde et par timer endnu før jeg går hen foran tv'et..