#6: Nej desværre. Jeg gider ikke udland og evt. udlands RMA'er længere.
Jeg har kigget på Corsair, men jeg har et stærkt ambivalent forhold til dem efter hånden. Jeg har haft VX450, VX550, HX520, TX650 - alle undtagen VX450 begyndte at på coil whine.
VX450'ern havde jeg i min HTPC, men skiftede den ud med en HX520 for at få mindre kabelrod samt lidt mere power til GFX som blev skiftet. Men fra dag 1 led HX520 af så seriøs coilwhine at jeg måtte bruge høretlf. for ikke at få hovedpine når jeg sad ved den. PSU'en røg RMA og jeg købte en Cooler Master Silent Pro M600 der ikke siger et kvæk.
Min lillebror fik en VX550 i hans PC. Men efter 2mdr klagede han om en mærkelig summen fra PC'en, jeg kunne konstatere at det var PSU'en der summede og knitrede. PSU'en røg RMA og han fik en OCZ StealthXtream 500watt i stedet for.
Min gamle TX650 i serveren begyndte på coilwhine her ca 9mdr efter køb, den er nu RMA'et og afventer ny. Min TX650 i min nuværende siger ikke noget, men det er nok bare et spørgsmål om tid.
Så min oplevelse med Corsair er lidt blandende... De startede ellers fint med købet at TX650 og derfor valgte jeg efterfølgende også Corsair da jeg syntes det virkede som kram, men herefter gik det ned af bakke. 😕