Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2009 14:26:19
Svar/Indlæg:
1107/258
yes som overskriften siger. Hvem har haft den største skod dag idag? ^^
min dag startede med jeg stod for sent op til arbejde så hastede afsted, ned til bilen i kælderen (50m) lykkes mig at tabe min pung undervejs (ny pung med plads til ALLE kortene....) ..... plus at da jeg bakker ud og er lidt forvirret så snitter mit højre sidespejl en beton søjle i kælderen (ny bil her "mazda2) og tænker DOOOH. bliver lyst på arbejdet og ja der er et hvidt felt på mit ellers sorte spejl. ... kommer på arbejde fatter ikke hvor pungen er, konkludere at den er blvet tabt hjemme et sted,,. men lykkes mig så at få spærret kortet og alt det der.., på arbejdet får vi så at vide at vi har så ca 1-2 uger tilbage før vi får en hjemsendelse.... PLUS at vi oven i det skal på tvungen kursus i op til 6 uger med slave løn en gang i fremtiden,,,, ,,, ,,, , , , ,, , , , ,
Ffack.... skulle ha sovet over mig. langt over mig... og kan ikke engang sidde og Whine da jeg skal hente kæresten lige straks som har fået nyt arbejde i mcdonald til en løn der er lavere en bistanden, (kan man virkelig få det?) de kalder det fuldtid men hun har 100timer om måneden., wierd.. så ikke tid til at spille Fallout3 idag,,,, ^^