Hvad for nogen slange kan bøjes ret meget fra Vcore eller Coolbits??? så jeg ikke skal ha en lange slange fra CPU til NB.... Nu ser min vandkøler ret grimt 😕
NB/SB MOSFET osv plejer tit at være restriktive kølehoveder som trækker meget ned på din ydelse... havde valgt de F-fittings jeg linker til, kører selv med dem og ser både bedre ud og sænker ikke ydelsen på din cpu osv...
Ellers kan du også prøve at koge slagen, og montere den mens den stadig er lun, Så er den en hel del mere fleksible..
Har også tidligere brugt de f-fittings som #12 linker til, det er en pæn løsning, men oplevede ingen ydelses forskel med dem.
Men ellers coils.. Du kan købe dem her http://www.chilledpc.co.uk/sho... 2stk inkl fragt til DK koster 6.37£ = ca. 52kr (kursen er taget fra valutakurser.dk)
Det kølehoved han har på nordbroen er et stock asus der kan man ikke skifte fittings på og det er ikke restriktivt overhovedet det er bare en hul klods med to huller i så bare gør din slange mindre og køb en af de der plastik fjedre (coils)