Musik headset, men hvilket?

Diverse d.  06. januar. 2009, skrevet af wide
Vist: 319 gange.

wide

Superbruger
Tilføjet:
06-01-2009 20:06:20
Svar/Indlæg:
449/80
Hejsa,

Jeg står og vil have mig et headset til musik brug, måske lidt psp på turen eller lign, men ikke det store.
Jeg er lidt på bar bund hvad jeg skal vælge? Jeg har læst div. test af headset på siden, og jeg hælder nu mest til skullcandy's bud med bas. Nogen der har erfaring med det? Jeg blev lidt skræmt af at det virkede for plastik agtigt, for jeg har det med at smadre høretelefoner, både in ear og alt andet, så det skal helst kunne holde til lidt 😀 😀

Er der nogen der har nogle bud på nogle gode headsets og erfaringer mv. De skal ikke koster over en tusse helst 🙂

Jeg høre mest rap, hiphop, techno, trance, house, dance, electro og den boldgade, men de nye hits bliver da også spillet indimellem

Håber jeg kan få lidt hjælp fra nogle af jer :)

Jakob
speed

Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2009 20:08:58
Svar/Indlæg:
786/83
Hvad er dit budget?

/Henrik

Hvidtfeldt

Superbruger
Tilføjet:
06-01-2009 20:16:17
Svar/Indlæg:
23/5
Det står i teksten :)

Er der nogen der har nogle bud på nogle gode headsets og erfaringer mv. De skal ikke koster over en tusse helst

Toft123

Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2009 20:46:17
Svar/Indlæg:
1600/230
Jeg kan da varmt anbefale Goldring fra Hifiklubben. De har en luftig karakter uden alt for megen bas, men dog så meget at den kan mærkes. I forhold til prisen er det en god hovedtelefon.

Som du kan se på billedet, er det en rimelig solid konstruktion, dog uden metal i bøjlerne. Efter min mening er de ret solide, men jeg passer også godt på dem 🙂

http://www.hifiklubben.dk/prod...

wide

Superbruger
Tilføjet:
06-01-2009 21:05:42
Svar/Indlæg:
449/80
Ja de skal også være til at have på i længere tid self 😉

De kan vel findes på edbpriser? der står de først er på lager i maj, og det er lidt lang tid og vente hehe :)

#3 hvad for noget musik høre du?

wide

Superbruger
Tilføjet:
06-01-2009 21:09:04
Svar/Indlæg:
449/80
Tjekkede lige edbpriser og Goldring stod ikke på listen :(

Hyl_dk

Overclocker
Tilføjet:
06-01-2009 21:52:27
Svar/Indlæg:
43/4
#5 Du kan ikke finde Goldring på EDBpriser... Kun pricerunner.dk har dem, men eftersom det er et lidt ukendt mærke er det ikke noget der forhandles andre steder end HiFi-klubben.

Når det så er sagt ville jeg ikke miste modet. At de ikke er på lager betyder bare at du ikke kan købe dem over nettet. Hvis du smutter ned til din lokale HiFi-klub så har de sikkert flere der!
Inden du vælger andet bør du gå ned og prøve det sæt #3 linker til. Jeg har selv storebroderen til dem han linker til (DR150 899kr.) og de spiller bare SÅ godt. Hvis du går ind og læser udenlandske revievs bliver de tit sammenlignet med andre HS til dobbelt pris! Når du nu er der nede så prøv lige begge modeller :yes:

Da jeg skulle have mig et sæt hørte jeg alle modeller igennem (50/100/150) og der er forskel, jeg tænkte 300kr ekstra for noget jeg kan bruge i MANGE år fremover er ikke galt. Bedre at købe noget ordenligt fra starten og være glad for det i lang tid. Ingen af dem er self dårlige og de hopper og tramper på "gamer headset" i lydkvalitet. Jeg tøver ikke med at anbefale DR150 som det bedste til prisen. Om ikke andet kan du jo tage et lyt det forpligter IKKE, noget man ikke kan over nettet 🤣

Toft123

Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2009 22:48:17
Svar/Indlæg:
1600/230
Hørt #6!

Hvis jeg havde haft bedre økonomi da jeg var på udkig havde jeg også helt sikkert valgt 150'erne. De er også en anelse mere komfortable at have på end model 100...

#4 Jeg lytter primært til rock, men Chemical Brothers, Familien og lignende bliver også spillet med den bas musikken fortjener - uden den overstyrer på nogen måde.

ressurex

Elitebruger
Tilføjet:
07-01-2009 03:06:01
Svar/Indlæg:
224/94
køb et par seenheiser 650 på ebay.de

wide

Superbruger
Tilføjet:
07-01-2009 12:01:47
Svar/Indlæg:
449/80
#6 Okay det må jeg næsten lige gøre så. Har netop lavet sådan en køb jeg har fortrudt med et par in ear hørebøffer fra icemat som ellers plejer at være ok. Det var ret skuffende og det var lige 300 kr ud af vinduet, for de bliver ikke brugt 😐

#8 sys man betaler for meget for sennheiser i forhold til hvad man får. De er gode til gamerheadset men jeg har haft en del alm headsets fra sennheiser, og de blev solgt kort tid efter.