Warhammer Online Cd key reg

Spil d.  07. januar. 2009, skrevet af RiZZoR
Vist: 316 gange.

RiZZoR

Overclocker
Tilføjet:
07-01-2009 12:30:35
Svar/Indlæg:
6/4
Hey

Jeg har købt warhammer online, og set meget frem til det.

Problemet er nu at jeg på deres hjemmeside ike kan validate min cd-key. Jeg får beskeden "An error Occured. We are unable process your request (code 1103)"

Jeg har forsøgt at validate konstant de sidste 24 timer snart. Samme problem. Nogen der har haft lignende problem og løst det ?

Eller har et løsningsforslag

//Rizzor
Eskimow

Overclocker
Tilføjet:
07-01-2009 14:07:26
Svar/Indlæg:
431/38
har du ringet til deres support line?

har du prøvet at trykke en tilfældig kode ind og se om den giver samme svar? hvis ja, kunne det tyde på at der er en fejl i din key.

ShowRespect

Overclocker
Tilføjet:
07-01-2009 14:27:29
Svar/Indlæg:
182/8
Ja, forsøg deres supportinje. Ellers bliv ved med at prøve en gang i mellem, det kunne jo være det var deres system den var gal med.

Hvis man søger på google opstår problemet, nærmest udelukkende med beta'en 😕

ShowRespect

Overclocker
Tilføjet:
07-01-2009 14:30:41
Svar/Indlæg:
182/8
Fra WARs egen hjemmeside

"Please ensure that you are entering your code exactly as it appears on your card or e-mail, with capitalization.

If your code is not working, try entering it with and without the dashes. Then check for extra spaces you may have entered at the start or the end.

If you have obtained your copy through Target, there may be a misprint on the key provided. On any O's or 0's please try entering the letter 'Q.'

Also, if you are entering the letter 'I,' you should try typing the number '1."

RiZZoR

Overclocker
Tilføjet:
07-01-2009 16:20:47
Svar/Indlæg:
6/4
Hey Tak for svarene..

Jeg har været i kontakt med deres support... Den er bare noget sløv i det.

Jeg tastede koden korrekt, og har også prøvet med andre tilfældige (forkerte) koder. Samme svar.. den kontrollerede ikke engang min key, den fuckede bare...

men det virker nu, fik en mail fr support om at de havde fikset deres hjemmeside, og det var der fejlen lå.

Men tak for tilbagemeldingerne

ShowRespect

Overclocker
Tilføjet:
08-01-2009 07:31:00
Svar/Indlæg:
182/8
Okay, det var jo lækkert så 🙂
Er i øvrigt på karak Azgal som Horsebred 🙂