ja er det udkomet til pc eller Mirror's Edge for har ikke kune se det på strem men falt lige over det her på komplet http://www.komplett.dk/k/ki.as... der står nemlig PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDCP, Core 216, Graphics Plus, 55nm, w/Mirror's Edge så bliver helt nysgari gleder mig til af prøve det men gider dog ikek give 2k for et spil 🤣
#5 ja har også overvejet det, men ville nu gerne prøve en demo af det inden jeg køber. det er jo et konsolspil, så man ved aldrig hvordan det det kommer til at fungere på pc. jeg tænker på styringen osv.
Enten elsker man Mirrors Edge eller også hader man det - skriv mig bare ind som sidstnævnte. Bevares, grafikken og musikken er da enestående, men det er dælme længe siden jeg sidst har prøvet et spil med så kedeligt gameplay..
#8 det var lige det jeg tænkte. havde det på samme måde med assassin's creed.det så skide flot ud osv, men efter de to første missioner var det bare det samme igen og igen. er det på samme måde i mirrors edge?
Har længe været listet under "Coming Soon" - gør det ikke mere, søgte man så efter det, kom det godt nok frem, men det er også slut nu, eneste der dukker op nu er HD Traileren... Hmm...
Det havde release d. 15. januar... Jeg var i Game i Hillerød, og de har det, og fik fortalt det blev udgivet d. 15. januar, så det er bare om at komme afsted, gutter! 😎