Superbruger
Tilføjet:
07-01-2009 21:43:52
Svar/Indlæg:
103/40
Hej jeg har en ven der har et problem han gerne vil ha løst, så jeg prøver at lave et indlæg her med hans spørgsmål i håb om nogen kan hjælpe ham .
<
Hej!
Jeg er stødt på det ret så specielle problem, at mit kollegie, hvor jeg bor, ikke har tilbud om antennestik i væggen, og derfor gør det umuligt at se TV på mit værelse.
Dette er jeg med tiden blevet mere og mere træt af, og søger nu en løsning på problemet, som da må kunne opdrives!
Vi har til modsætning en ret god delt internet forbindelse, der ikke giver problemer med stream i andre henseender, selvfølgelig afhængig af det forbrug der er af linjen.
Mit spørgsmål er derfor, om andre har været i samme problem, og evt. har en løsning? Mit mål med en sådan er at få de danske kanaler (eller så mange som muligt) Dvs. DR1, DR2, TV2, -zulu, gerne -sport, 3+, TV3, kanal 4, 5 og 6.
Der må gerne være en pris forbundet med en løsning, men tilgengæld skal kvaliteten også gerne være i ret god stand! Parabol virker som en oplagt løsning, men den er desværre ikke lovlig på kollegiet, og for øvrigt også liidt i den dyre ende...
Jeg håber virkelig der sidder en, der kender til problemet, og også gerne til en løsning!
Mvh.: Jesper
>
Tak.