TDC opgave

Diverse d.  08. januar. 2009, skrevet af JensAnd16
Vist: 305 gange.

JensAnd16
 
Overclocker
Tilføjet:
08-01-2009 12:05:05
Svar/Indlæg:
483/62
hey hwt jeg skal redegører for fordele og ulemper for TDC ved at de sælger produkter online :P
er der nogle af jer der har nogle gode fordele og nogle ulemper :P
da jeg ikke lige kan hitte nogen frem :)
UGP
 
Superbruger
Tilføjet:
08-01-2009 12:20:18
Svar/Indlæg:
301/42
Den oplagte er vel at de undgår at skulle stå i en butik (selvom de selvf. har butikker rundt omkring) og at det er muligt at bestille 24/7.


Nordby21
 
Superbruger
Tilføjet:
08-01-2009 12:24:46
Svar/Indlæg:
201/38
Fordele er at når man ringer til dem er de så mange mennesker der gerne vil snakker med dig, så du bliver stillet om en million gange før man beslutter sig for at opgive og gå online, hvor man derefter skriver en mail som ikke bliver svaret.. den mail ligger sikkert stadig og hopper frem og tilbage mellem ALLE de folk der er derude..


Palcom
 
Overclocker
Tilføjet:
08-01-2009 13:15:21
Svar/Indlæg:
45/4
En stor ulempe vil være at man har en begrænset målgruppe.
Samt at kunderne ikke har mulighed for den samme personlige vejledning i produktvalg.
Og hvis man ser det fra TDC' side, er det svært at skabe et mer-salg over internettet.


JensAnd16
 
Overclocker
Tilføjet:
08-01-2009 19:37:47
Svar/Indlæg:
483/62
jow det kunne jeg da bruge :P

andre der har noget :P?


Palcom
 
Overclocker
Tilføjet:
08-01-2009 20:55:05
Svar/Indlæg:
45/4
Nu har jeg selv arbejdet ved TDC, og kender derfor en smule til arbejdsgangene.
En ting der er svært at gøre over nettet er at opsige sit abo. netop fordi man har et så kaldt "Save Team" ansat.
Disse folk skal forsøge at overbevise kunderne om at TDC kan tilbyde den bedste mulige service, til den bedst mulige pris.
Og på baggrund af dette få færre opsigelser, dette resulterer dog ofte i irritation hos kunderne.

Hvis du kan bruge det til noget, så ligger TDC Hotlines salgsrate på omkring 25%.
Dette betyder at 25% af kunderne der ringer ind på 80808047 køber et produkt.
I disse 25% findes der en del omstillinger(Ca. 10%) samt en masse utilfredse kunder som ikke ønsker en dialog om noget som helst.


JensAnd16
 
Overclocker
Tilføjet:
08-01-2009 21:07:07
Svar/Indlæg:
483/62
tak :D