er næsten sikker på jeg selv køber det. har fundet det på overclockers.co.uk men kan desværre ikke komme ind på siden mere pludselig, så kan ikke indsætte link lige nu.
ser sku godt ud fårstår bare ikke ders rasutater i Call of Duty 5: World at War alle de andre test jeg har læst der liget et HD4870X2 langt beder i det spil og mener da også mit kort plare af få en del eder score ind det det får har dog ikke lige mulihed for af teste igen lige nu så er på hukomelsen 🙂
lige en anden ting er lige forviret er det her det multi gpu kort der skule komme for der står noget med Quad SLI men det kan jo ikke slå et GTX 280 i sli er det så ikke noget glat 😕
#6: Hvad mener du ? nej det har heletiden været ude at GTX295 ikke ville yde det samme som GTX280 SLi men mere som GTX260-216 OC i SLi. Men ja GTX295 er muligt af få i Quad-SLi.
7# nu er jeg alser forviret gider du skare det ud i pap for mig 🙂 sådan som jeg have fåstået det var der skule komme et dobelt kort af GTX 280 bare i 55nm men er GTX 295 så et singel kort eller hvad for så vidt jeg have fåeste det skule der kome et GTX 295 der var et GTX 280 bare i 55nm som ydet 10-15 % beder og så skule der også kome et dobelt gpu kort af dem som skule hede GTX 295 X2 men det er forket eller ? 🙂
#8: Jeg tror du har misforstået det. GTX285 er et "opdateret" GTX280. Det er med 55nm core og GT200b chip. GTX295 er nVidia's nye Dual GPU kort, men det er ikke "bare" to GTX280 smækket sammen.
Men ikke så stærkt som 4870X2 i høje opløsninger med 8xaa 16af. Troede faktisk det ville slå radeon kortet markant,. Men det er ikke tilfældet.!! Og hvad er det for en superdriver ATI har hevet op af hatten,. ? 9.XX ?