syntes da nu selv jeg heller ikke er kommet let til det jeg har, mine forældre kommer begge fra en fattig familie, så de har da lært mig godt og grundigt der skal arbejdes for tingene (selvfølgelig kan fattig gradbøjes, men ville selv have svært med at få det til at køre rundt med de behov jeg står med)
Jeg siger heller ikke at jeg syntes skatten er fejlplaceret, er da glad for jeg kan komme på hospitalet, men når jeg kan køre ned til slagteren i min pause, så sidder der 6-7 gutter nede på bænken og får en øl, fint nok, jeg kører forbi om morgenen næste dag, de sidder der sørme igen, de sidder der når jeg skal have frokost, de sidder der når jeg kører hjem fra arbejde, og ganske vidst, men sikkert, de sidder der skam også når jeg skal hente nogle smøger eller så videre. Der kan pisse mig af. Jeg betaler til de knolde sparkere kan sidde og have det dårligt over dem selv, og om de så har fået modgang i livet, så må du stadig op på hesten og kæmpe videre. Det er sådan systemet fungere, vi kan ikke alle bare sige "jeg gider ikke rigtigt idag, jeg ligger mig syg" "ærlig, ærlig, ærlig, mere løn" eller have en direktør stilling, det fungere desværre bare ikke sådan, og hvis man har meget svært med at forstå det, så hører man i mine øjne ikke til dem som burde have mulighed for at udnytte den frihed vi har i danmark med skoler, sygehuse osv...