#2 OMFG! 😲 For snart et godt stykke tid siden hørte jeg, at fremtidsforskerne spåede at kønsrollerne ville vende 180gr. Jeg var fuldstændig enig med dem, men havde aldrig troet at skiftet ville starte så tydeligt, så hurtigt. Jeg hører absolut ikke til den gamle garde, og gider ikke det man i gamle dage kaldte en rigtig mand. Men det der er så freaking bøsset, at jeg er stået af for længst. Ikke et ondt ord om bøsser mind you. Jeg er bare rystet over at nogle går så langt i deres misforståede skønhedsideal.
Mht hængerøvsbukser: Dem har jeg det helt fint med. Går ikke selv i dem, men synes de kan være ok cool. Men den dersens überkiksede røven skal ned under ballerne trend, er fandme til grin. Når man ser folk bagfra, ser de grangiveligt ud som om der render en fyr med et stor stivert lige i røven på dem, og forsøger at presse den indenfor. Tænk over det næste gang i ser sådan en flok. Det ser fuldstændig gakket ud, og var da ikke et signal jeg kunne se nogen som helst fordele ved at udsende til verden.
Jeg har i øvrigt lige haft fornøjelsen af at arbejde sammen med en af dem der skal ha bukserne så langt ned at man ser i hvert fald halvdelen af underhylerne. Jeg måtte i starten tage mig lidt i nakken for ikke at følge min naturlige impuls, som var at smække ham et par flade for at se så dum ud. Men ud over det kiksede buksetroldstrick, var han nu en go-fin fyr. Mere end det faktisk. Men jeg nåede nu aldrig at vænne mig til at være så tæt på en mands underhylere 😛