Jeg går og leger med tanken om at anskaffe mig et nyt kabinet. Lige nu har jeg et Raidmax Sagitta, og jeg har kigget på et Raidmax Smilodon Extreme Black. http://www.raidmax.com/specs/s...
Der skal ikke være plads til vandkøling, men det skal gerne være lydløst og stilfuld, ligesom Smilodon.
Personligt synes jeg Raidmax er noget bras. De har da sikkert lavet nogle meget fede kabinetter, men hvis man ser på priserne, så kan man meget ofte få bedre kabinetter i samme prisgruppe.
Jeg har et CM Stacker 832. Virkelig lækkert kabinet, hvor der er kræst for detaljerne. Der er masser af plads i det, og godt airflow. Plus et uendelig antal muligheder for blæsere. Så er der hjul under (kan afmonteres hvis man vil det) men jeg syntes personligt det er rart at den lige kan trilles ud på gulvet når man roder i den så tit som jeg gør. Jeg ved godt det er lidt et dyrt kabinet, men det er ALLE pengene værd. Man kan se på det at det er noget ordentlig kram. Det vejer bare 42 tons skal det så lige siges.
#3 Det har du ret i.. men det er ikke så galt igen 🙂
#4 For at være helt ærlig... så synes jeg ikke om dens design. heller ikke det, med at man kan åbne den her og der :/ men det ER og BLIVER kun en smags sag 🙂