Profil-siden

Om siden d.  11. januar. 2009, skrevet af West
Vist: 317 gange.

West

Overclocker
Tilføjet:
11-01-2009 14:59:37
Svar/Indlæg:
146/34
Nu det ikke fordi jeg bruger det mest selv, men nok nogen der ville være glade for lidt udvidelse..
Man kunne sagtens lave en profil med en samling af dine computere.. Så hvis du har 2 comps så har du 2 forskellige og så kan du opdatere den hvis noget sælges/udskiftes.. Og hvis du sælger hele lortet og får en ny så ku der være status som solgt så folk kan se den comp du havde engang..
NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2009 15:03:04
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Jeg tror faktisk det har været oppe og vende før, og svaret var, at man kunne udnytte delen der hedder "Andet hardware" til netop den slags.

Er der en speciel grund til, at du vil have mere end éen computer til at figurere, når man holder markøren over dit nick? 🙂

West

Overclocker
Tilføjet:
11-01-2009 15:29:54
Svar/Indlæg:
146/34
Det var ikke baseret på den skulle vise mere end en når du har markøren over mit nick.... Der skal den bare vise den primære (skal self. sættes) men derfor synes jeg da nok der nok var nogen der gerne ville ku vise deres stationære og bærbare PÅ DERES PROFIL.. Eller hvis de har flere stationære stående..

Synes bare det lidt meget at beskrive en helt anden comp i "Andet hardware" måske.. 😛