har lavet en liste over forskellie dele til mit kommende nye pc, efter at have læst nogen anmelders om sapphire 4830 http://kortlink.dk/66br så det sku nok den gfx kort der rammer mest mit forbrug og prisen er da også nice. kommer ikke til at spille i 1900 opløsninger og er nu heller ike bange for at skrue ned for gejl i spillene. meeen håbede lidt på der er nogen af jer som måske har haft sådan et eller kender det. ville være rart at få at vide jeres erfaringer 🙂
jeg tror ikke du finde nogen med det gfx herinde. nå, men jeg tror du vil blive sur på dig selv , hvis du ikke smed de sidste 200kr og tog en 4850 512mb i stedet for.
et sapphire 4830 bruger mindre power i idle end et 4850. bl.a. fordi det kører helt ned på coren til under 200mhz i 2d. men det vist også kun sapphire kortet der har den "gode" bios.
Grunden tiol jeg valgte en 4830 var netop strømforbruget plus det er/burde være en god ydelse til en bette pris 🙂
og hvad jeg kan læse mig til så er sapphire den bedste da 4830 modellerne atm og kan oc til en stock 4850. og ydelsen burde være nok til min forbrug. når tiden kommer og den ikke er.. så for kærsten den da bare i hendes computer så har jeg en unskyldning for at anskaffe mig en nyt kort 😀