Så kommer der lige en mindre tråd med opsamling på Phenom II Er du en af de kedelige, der vil springe direkte til den første verdensrekord taget af en AMD Phenom II, så kig nederst i tråden.
AMD CPU øverst på skamlen 😲 :yes: Benching @ -239c på Liquid Helium, RESPEKT!
Og så kan jeg lige tilføje at mit Biostar Tpower 790GX A2+ er på vej hjem fra Tyskland og 940'eren kommer d. 1. februar :)! HOST LN2 HOST Skal benche med Giraffen 🙂
#2 At intel nakker den igen? Ingen ide, men synes bare det er så nice, at der ikke behøves stå Intel på det, for at man kan rykke en WR. Er ved at køre træt i Intel, specielt deres i7, som jo koster en formue.
#14 Så det godt lige. Det var ikke specielt lang tid den holdte. Jesper siger bobble bare ventede på nogle skulle uploade en, for så ville han slå den. Kedeligt nok 😉
#16 Sikkert, men de kort AMD rekorden var sat med, var jo heller ikke så vildt clocked endnu. Men pointen med tråden var mere, at AMD helt sikkert ikke er tabt endnu 😀 Får jo mit setup d. 1 🙂 Det ryger nok med til fyn du ved 😉
#15 Vil godt væde på han sidder med en ordentlig bunke backup scores, så de skal nok pænt højt op. Ser ikke ud til CPU'en skalere særlig godt i 06, CPU score kommer i hvert fald ikke i nærheden af i7