Ny Skribent
Tilføjet: 14-01-2009 15:59:29
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg har en Corsair TX750 ....den er fandme nice ...yder godt ..larmer ik ...og den holder stabile spændinger over hele linien om jeg bare har den ståene stille i windows eller spiller krævene spil som GTA IV ...og den bliver ik mere end lunken :) så den ka anbefales
Jeg køre selv med en Corsair HX620 som klart kan anbefales 🙂 Deres TX750 har jeg også hørt meget godt om.
Ellers så har jeg haft mange Silverstone psu'er imellem hænderne og de er virkelig også noget kvalitet de er dog ikke helt støjsvage og prisen er lidt højere ind så mange andre. Men så igen du for hvad du betaler for 😉
En god kvalitet 600 watt burde kunne klare det også skla du helst heller ikke under 600 watt
Kan du linke mig en god en der har de stik der skal bruges, corsairs 550 har vidst ikke nok. Ret mig hvis jeg tager fejl. Og det er lige meget om den larmer, hele hans setup lyder som en jet jager
bare sig at det er fint med en skod psu, så kan han altid ærge sig over at han ikke købte en ordentlig en til 300,- mere når hans computer bliver ustabil.. 😉