Jeg har jo tidligere lagt et par tråde ind omkring et nyt grafikkort. Men pga. travlhed i den senere tid, har jeg ikke haft tid til at kigge mig omkring.... Nu har jeg altså fundet dette kort: http://www.komplett.dk/k/ki.as...
Jeg har fundet nogle enkelte tests via google, og jeg synes bestemt, at det ser godt ud 😀
Ja det er vel det ondeste GTX 260 og prisen er fair nok. Forskellen på det og så GTX 280 er ikke stor, ofte ikke eksisterende - og så sparer du jo lige de 500kr.
I den sidste test med alt på high vinder ati kortet,. Og det kort er nede i 1490kr,. 😲 Og der er jo også plads til OC, noget som ikke er medregnet i den test,.!! Men jeg ville nok kigge efter et 4850x2 2gb til 2190kr. Dèt er ydelse for pengene. :yes: 😉 ATI har fået ret godt styr på ydelsen med deres nye driver vers 9.xx bruuuummm
Ja,. I alle spil der understøtter 2 gpu vil du have næsten 2 x ydelse i høje opløsninger. I dem der slet ikke er understøttet vil du ligge lidt under. Men der er nok ikke noget du IKKE kan spille i god kvalitet. 😀 :yes: Jeg ville klart tage det X2 kort .
#18 Problemet er bare, at et af de spil jeg spiller mest, er Flight Simulator X, og jeg kan ikke forestille mig, at det kan finde af at køre på 2 GPU´er, for det har allerede problemer når det kommer til flerkernede processore....