Overclocker
Tilføjet:
14-01-2009 21:09:05
Svar/Indlæg:
297/39
Jeg har lige købt mig noget nyt hardware som man kan se i min profil (opdaterer snarest muligt) men jeg har et lille problem.
Da jeg første gang startede computeren fik jeg en BSOD, men tænkte det kan være pga. jeg bruger en HDD som jeg har brugt før, så den skal nok formateres. Anyway, jeg genstarter så men nu får jeg hverken billede på skærmen eller nogen boot bip lyd... dårligt tegn? jeg prøver igen, samme problem... det var da lidt trist.
Jeg lader den stå lidt og prøver så at starte igen, nu må jeg pludseligt gerne komme ind i bios jeg kommer ind og sætter min CD rom til 1. boot device, jeg genstarter og får lov at loade min windows installation, det hele kører glat.
Jeg kommer ind i windows og ændrer nogle indstillinger hvorefter jeg genstarter og så driller den igen ingen lyd, intet skærmbillede, alle blæserne kører, intet lugter afbrændt.
indimellem får jeg lov at boote op, når jeg får lov stopper min computer ved boot screen hvor der står at min overclock er mislykket (har ikke overclocket, alt står på auto), jeg skal trykke f1 for at komme videre og den booter ind i windows.
det er ca. hver anden gang hvis ikke oftere at den ikke booter ordentligt, er der nogle der har nogle bud på hvad problemet er? og eventuelt hvordan det løses?
på forhånd tak for hjælpen.