#1 problemet er at jeg har en del affaring med A64, som jo også har indbygget mem controler, og den store forskel på hvor meget det har at sige sker ofte når mem controleren kommer ind i cpu´en, og derved får CL + mem speeds ofte en del at sige, men lige hvad og hvordan i dette tilfælde ved jeg ikke,
På A64 har mem speed ikk så meget at sige, dog har cas og div andre legancies ekstremt meget at sige, så nu køber jeg nogle der bør ku køre go CL ved 1333Mhz så burde jeg være sikret, + det er et godt mærke.
har nemlig besluttet mig, det blir et sæt 3*1gb tri channel 1600Mhz DDR12800 eller hva de nu hedder fra oc.uk, da de også har mobo og cpu lidt billigere derovrer.
og indtil windows7 64 bit rammer hylderne officielt , så forbliver jeg nok i XP hvis ellers spillende og div programmer tillader det, og så passer det fint penge messigt samt med resten af hardwaren, så kan jeg altid smide et sæt 3*1gb mere oven i , eller opgradere til 3*2 gb senere, når pengende er der til det. Syntes heller ikke at ku finde nogen real besparelse ved at vælge 3*2gb i stædet for 1*3gb atm.